Przetargi.pl
Remont i modernizacja dróg i terenów w Szczawnie-Zdroju, ul. Wojska Polskiego(etap III)

Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Kościuszki 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8493916 , fax. 074 8435613
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno Zdrój
    ul. Kościuszki 17 17
    58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8493916, fax. 074 8435613
    REGON: 89071821900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.szczawnozdroj.ibip.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja dróg i terenów w Szczawnie-Zdroju, ul. Wojska Polskiego(etap III)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja dróg i terenów w Szczawnie-Zdroju, ul. Wojska Polskiego (etap III), realizowane w ramach zadania pn. Budowa traktu spacerowego na szlaku Hochbergów w ciągu ul. Wojska Polskiego w Szczawnie-Zdroju wraz z modernizacją małej infrastruktury przestrzeni publicznej, polegające na robotach rozbiórkowych oraz m.in. wykonaniu: 1) nawierzchni z kostki: a) kamiennej - ok. 1471,5 m2, b) betonowej szarej - ok. 313 m2, c)betonowej kolorowej - ok. 1646 m2, 2) obramowań nawierzchni: a) z krawężników kamiennych - ok. 336 m, b) z krawężników betonowych - ok. 121 m, c) obrzeży betonowych - ok. 571 m, d) ścieku z klinkieru - ok. 445 m 3) kanalizacji deszczowej składającej się z: a) kanału d 160 - ok. 115,6 m, b) kanały d 110 - ok. 7,6 m c) studzienek wpustowych - 1 szt. d) studni rewizyjnych - 1 szt. 4) zieleni (trawniki dywanowe i nasadzenia drzew) 5) podjazdu dla niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają niżej wymienione warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;5) udzielą 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 6) posiadają doświadczenie w robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości brutto wynoszącej minimum 900.000 zł (słownie: dziewięćset tys. zł). Potwierdzeniem doświadczenia będzie wykazanie się wykonaniem jednej roboty budowlanej. 7) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji lub protokołu odbioru robót) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) stosownego pełnomocnictwa - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.szczawnozdroj.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach