Przetargi.pl
Remont elewacji głównego budynku szkoły - I LO w Jarosławiu

I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. 3 Maja 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 621 22 31 , fax. 0-16 621 22 31
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika
    ul. 3 Maja 4 4
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 621 22 31, fax. 0-16 621 22 31
    REGON: 65149975100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: liceum1jaroslaw@onet.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji głównego budynku szkoły - I LO w Jarosławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont elewacji głównego budynku z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Jarosławiu, wraz z pracami towarzyszącymi: - remont cokołu, - remont bunkra (likwidacja), - remont ogrodzenia wysokiego (piłkochwyt)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 5.000,00 zł I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika, ul. 3-go Maja 4, 37-500 Jarosław Konto 17 1500 1634 1216 3005 5283 0000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ( również Konsorcja ), którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie i załączyć je do oferty. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przysługujących do przetargu są następujące: Wykonawca winien być podmiotem zarejestrowanym, zdolnym do wykonania określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia robót, co winien potwierdzać Wypis z Rejestru Przedsiębiorców lub inne właściwe dokumenty załączone do ofert ( zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); Poszczególni Partnerzy Konsorcjum muszą spełniać łącznie kryteria dotyczące doświadczenia oraz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. Kluczowy personel proponowany do wykonania zamówienia winien mieć odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje do robót objętych niniejszym przetargiem ( uprawnienia do przynależności do OIIB). Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawca winien nie zalegać z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Oferty przedłożone przez Wykonawcę będącego konsorcjum muszą spełniać dodatkowo następujące wymogi: Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane na podstawie pkt.7 SIWZ. Do oferty należy załączyć umowę konsorcjum, w której oświadcza się, że wszyscy partnerzy ponoszą solidną odpowiedzialność za realizację zamówienia, zaś lider jest upoważniony do zaciągania zobowiązań w ramach realizacji zadania. Wszyscy partnerzy konsorcjum są zobowiązani zostać w konsorcjum przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego i po jego zakończeniu przez okres gwarancji i rękojmi, co winno być zapisane w umowie notarialnej konsorcjum. Oferta winna być podpisana w sposób prawnie zobowiązujący wszystkich partnerów. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty (formularz 3). Wykonawca może uczestniczyć tylko w jednej ofercie czy to indywidualnie, czy też jako partner konsorcjum, w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. W przeciwnym wypadku obydwie oferty zostaną odrzucone z dalszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty wraz ze swoją ofertą: Formularz oferty przetargowej na roboty (Formularz 1). Dowód wniesienia wadium - 5.000,00 zł. Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Formularz 2) + dowód OC. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). Jeżeli dotyczy, informacja o Wykonawcach stanowiących konsorcjum (Formularz 2a). Oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 i art.24 ust. 1 i 2 ustawy o z.p. (Formularz 2b). Wypis z rejestru przedsiębiorstw albo aktualne zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo (Formularz 3). Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i Oddziału Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w pkt. 6.2.5. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Personel kluczowy przewidziany do realizacji zamówienia (Formularz 4). Do formularza należy załączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie ( z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa. Wyceniony przedmiar robót ( kosztorys ofertowy ) sporządzony na podstawie przedmiaru robót (Część 3 dokumentów przetargowych ) i zgodnie z zasadami zawartymi w pkt. 18 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 7.1. muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w Rejestrze Przedsiębiorców lub pełnomocnictwie dołączonym do oferty (Formularz 3) w przypadku konsorcjum lub osoby podpisującej ofertę innej niż wymienionej w Rejestrze Przedsiębiorców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lo.kopernik.jaroslaw.pl/www/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach