Przetargi.pl
Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum z salą gimnastyczną oraz nawierzchnie utwardzone w Białobrzegach

Gmina Białobrzegi ogłasza przetarg

  • Adres: 37-114 Białobrzegi, Białobrzegi 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2245220, 2245227
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białobrzegi
    Białobrzegi 4 4
    37-114 Białobrzegi, woj. podkarpackie
    tel. 017 2245220, 2245227
    REGON: 00053602500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bial.regiony.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum z salą gimnastyczną oraz nawierzchnie utwardzone w Białobrzegach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 i Gimnazjum z salą gimnastyczną oraz nawierzchnie utwardzone przy budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Białobrzegi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 4 000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych .W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są : a)przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich , 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje): a)Wykonawca wykaże, że jako główny Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowane, co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde z nich polegające na wykonaniu elewacji budynku wraz z ociepleniem, Podane zamówienia winny być poparte referencjami od Zamawiających potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie i zawierającymi następujące dane: wartość, zakres rzeczowy, termin realizacji wykonanych zamówień, b)Wykonawca przedłoży wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób lub potencjału technicznego do wykonania zamówienia, c)Wykonawca wskaże kierownika budowy do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia. Osoba ta winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności odpowiedniej do rodzaju robót objętych zamówieniem i doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy min. 5 lat . 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami siwz wg. reguły : spełnia/nie spełnia . 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Upoważnienie do pełnienia funkcji należy załączyć do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 USTAWY, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Ofertę , która winna być sporządzona na Formularzu oferty (załącznik do SIWZ). 2) Załączniki do oferty: -kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o projekt wykonawczy, specyfikację techniczną i przedmiary robót wersji szczegółowej w rozbiciu na obiekty,z zestawieniem rzeczowo-finansowym, -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Ustawy, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -dowód wniesienia wadium. 2. Inne dokumenty: 2.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru-Doświadczenie w zakresie wykonawstwa , -wykaz potencjału technicznego oraz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg. wzoru -Potencjał kadrowy , oraz -Potencjał Techniczny , -dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy ( uprawnienia budowlane odpowiednie dla objętego zamówieniem rodzaju robót , wpis do Izby Inżynierów Budownictwa ), -w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ,dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wymienione w niniejszej specyfikacji dokumenty, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem , przez osobę/osoby/ uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bial.regiony.pl - zakładka przetargi /pliki specyfikacji
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach