Przetargi.pl
REMONT ELEWACJI BUDYNKU MIESZKALNEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY ULICY BYTOMSKIEJ 18 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ELEWACJI BUDYNKU MIESZKALNEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY ULICY BYTOMSKIEJ 18 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Montaż rusztowania, daszków ochronnych i osłony z siatki, 2. Demontaż anten, reklamy, wsporników i elementów metalowych z elewacji, 3. Wykonanie osłony okien z foli i płyt pilśniowych, 4. Demontaż rur spustowych, orynnowania, papy, obróbek blacharskich, 5. Oczyszczenie powierzchni elewacji metodą chemiczną, 6. Wykucie spoin, 7. Usunięcie poluzowanych i uszkodzonych fragmentów sztukaterii, oraz fragmentów tynku z elewacji i attyki 8. Uzupełnianie ubytków w pozostawionych uszkodzonych cegłach i kształtkach gotową zaprawą wybarwioną na kolor oryginału, 9. Uzupełnienie ubytków całych cegieł i kształtek nowymi, dostosowanymi fakturą i kolorem, 10. Przemurowanie wypaczonych dekoracji, spękanych nadproży, spękań na elewacji, pasów wzdłuż ankrowania, 11. Zastosowanie spadków z masy uszczelniającej, na wszystkich ceglanych gzymsach 12. Nałożenie styropianu na metalowe szyny nad oknami I i II piętra ryzalitu elewacji frontowej, pokrycie tynkiem w kolorze brązowym wg projektu elewacji, 13. Uzupełnienie płyty stropowej wykusza, docieplenie styropianem, 14. Skucie opasek z zaprawy na narożach budynku, po zabezpieczeniu przed korozją odsłoniętych metalowych kątowników, wykonanie nowych opasek z użyciem styropianu, wykończenie w tynku, koloru brązowego 15. Zabezpieczenie okienek piwnicznych siatką stalową blachą, w kolorze zielonym 16. Wymiana uszkodzonych elementów deskowania i konstrukcji dachu, na nowe o takim samym przekroju, 17. Zabezpieczenie środkami chemicznymi elementów drewnianych więźby dachowej przeciwpożarowo, przeciwgrzybiczo, przeciwinsektowo 18. Rozebranie i wymurowanie od nowa kominów, zamontowanie w ich narożnikach kątowników stalowych L60x60, zamontowanie stopni lub drabiny metalowej, 19. Wymiana poszycia dachu na nową papę - podkładową i termozgrzewalną warstwę wierzchnią, 20. Przemurowanie parapetów, odtworzenie długości parapetów w parterze, 21. Renowacja stolarki okiennej, ujednolicenie kolorystyczne całej stolarki na elewacji frontowej budynku na kolor ciemnozielony. 22. Wymiana okien o najgorszym stanie technicznym na nowe zachowując oryginalny wygląd i sposób otwierania (szacuje się ok. 5 szt.), 23. Wymiana małe okienek strychowych - 7 szt. Na nowe drewniane, pozostałe poddać konserwacji 24. Dostosowanie wyglądem okien z PCV do oryginalnej stolarki(uzupełnić zewnętrzne szprosy i pomalować farbą do PCV na kolor zielony). 25. Założenie nowych spoin trasowych 26. Hydroforbizacja elewacji 27. Wykonanie nowych gzymsów, sztukaterii, odtworzenie opasek okiennych, 28. Wymieniana włazu kominiarskiego o wym. Min. 0,8 x 0,8 m, w miejscu istniejącego - dostępnego z klatki schodowej, 29. Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy tytanowo cynkowej, 30. Założenie orynnowania ?10cm, rury spustowe ?15cm z PCV w kolorze brązowym, 31. Podpięcie do systemu odwadniania dachu do kanalizacji deszczowej, w razie konieczności udrożnić kanały doprowadzające do studzienki. 32. Wywóz gruzu, 33. Demontaż rusztowania, 34. Uporządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawira SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 (dwie) porównywalne roboty budowlane. Za wykonanie porównywalnych robót budowlanych uważa się roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynków o wartości co najmniej 60 000 zł brutto każda, albo roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynków o powierzchni elewacji co najmniej 300m2 każda; b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie renowacji zabytków. Dopuszcza się aby 1 osoba równocześnie posiadała potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie renowacji zabytków. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunku z art.22 ustawy. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz informacji iż prace były wykonywane w uzgodnieniu z odpowiednimi przedstawicielami Służb Ochrony Zabytków. 4. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.). 8. zaświadczenie o posiadanych kwalifikacjach do wykonywania prac konserwatorskich wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków albo referencje lub opinię wydaną przez Służby Ochrony Zabytków potwierdzające co najmniej 2 letnią praktykę zawodową przy obiektach objętych ochroną konserwatorską. 9. oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach