Przetargi.pl
Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ulicy 1-go Maja 282 w Rudzie Śląskiej

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ulicy 1-go Maja 282 w Rudzie Śląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ulicy 1-go Maja 282 w Rudzie Śląskiej. 1. Montaż rusztowania, daszków ochronnych i osłony z siatki, 2.Demontaż anten, wsporników i elementów metalowych z elewacji, demontaż rur spustowych.3.Wykonanie osłony okien z foli i płyt pilśniowych.4.Skucie tynków.5.Oczyszczenie powierzchni elewacji metodą ciśnieniową.6. Czyszczenie cokołu ceglanego metodą chemiczną.7.Uzupełnienie wylewek na parapetach w celu uzyskania spadów.8.Zamurowanie otworu okiennego.9.Wykonanie tynku wyrównawczego - obrzutka..10.Przyklejenie styropianu gr. Ok. 2 cm wg projektu, 11.Wykonanie tynku wyrównawczego na siatce.12.Szlifowanie powierzchni, nałożenie warstwy wyrównawczej pod tynk cienkowarstwowych.13.Nałożenie tynku cienkowarstwowego na zagruntowaną powierzchnie.14.Opalanie, szlifowanie i malowanie okien drewnianych.15.Założenie nowych fug.16.Hydrofobizacja cokołu. 17.Wymiana drzwi wejściowych.18.Naprawa włazów piwnicznych.19.Naprawa gzymsu podrynnowego daszku klatki schodowej.20.Założenie obróbek blacharskich z blachy tytanowo cynkowej.21.Założenie orynnowania PCV.22.Demontaż rusztowania, wywóz gruzu, i uporządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 (dwie) porównywalne roboty budowlane. Za wykonanie porównywalnych robót budowlanych uważa się roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynków o wartości co najmniej 60 000 zł brutto każda, albo roboty renowacyjne elewacji zabytkowych budynków o powierzchni elewacji co najmniej 300m2 każda. 2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie renowacji zabytków. Dopuszcza się aby 1 osoba równocześnie posiadała potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie renowacji zabytków.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym ), tj. spełnia-niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz informacji iż prace były wykonywane w uzgodnieniu z odpowiednimi przedstawicielami Służb Ochrony Zabytków. 3.dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp.). 7. zaświadczenie o posiadanych kwalifikacjach do wykonywania prac konserwatorskich wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków albo referencje lub opinię wydaną przez Służby Ochrony Zabytków potwierdzające co najmniej 2 letnią praktykę zawodową przy obiektach objętych ochroną konserwatorską. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach