Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 5328 P ulica Strzelecka w Odolanowie (od torów kolejowych do ul. Kurochowskiej)

Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-430 Odolanów, Rynek 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
  • Data zamieszczenia: 2015-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
    Rynek 11 11
    63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
    REGON: 25085512700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 5328 P ulica Strzelecka w Odolanowie (od torów kolejowych do ul. Kurochowskiej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi powiatowej nr 5328P - ulica Strzelecka w Odolanowie o długości 0,250 km. 2.Na planowanym do remontu odcinku znajduje się obiekt mostowy z nawierzchnią obramowaną krawężnikami wystającymi i obustronnymi chodnikami. 3. W ramach planowanego remontu zostaną wykonane następujące rodzaje robót : a) frezowanie nawierzchni na obiekcie mostowym i odcinkach podjazdów grub. 4 cm, b) frezowanie w miejscach znacznych odkształceń i wzdłuż obniżonych krawężników po stronie prawej (od torów kolejowych)- wjazd na parking przy obiektach handlowych na długości 37,00 m i szer. 1,00 m, c) wyrównanie profilu poprzecznego i podłużnego w miejscach zapadnięć, w obrębie w obrębie wpustów ulicznych i w miejscach wymiany uszkodzonych krawężników poprzez ręczne rozścielenie masy mineralno-asfaltowej. Przyjęto średnią grubość wyrównania - 4 cm, d) naprawa istniejących studzienek ściekowych ; - 1 szt. po stronie lewej remontowanego odcinka oraz 4 szt. na odcinku od ul. Kurochowskiej do ul. Kwiatowej w tym wymiana krat żeliwnych na typowe o nośności 400 KN, e) wymiana uszkodzonych krawężników betonowych 15/30 na ławie betonowej z oporem. Beton C 12/15, f) naprawa nawierzchni chodników z kostki betonowej w miejscach uszkodzeń oraz w miejscach wymiany krawężników w technologii jak powierzchnia nieremontowana, g) skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 na powierzchni 1775,00 m2, h) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 grub. 4 cm po zagęszczeniu . 4. Urządzenia obce znajdujące się w jezdni i na chodnikach zostaną wyregulowane do poziomu nowo ułożonej nawierzchni. Nie występują kolizje z urządzeniami znajdującymi się pod ziemią. 5. Na czas prowadzenia robót należy opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu i uzyskać dla niego stosowne uzgodnienia i zatwierdzenie. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2000.00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 8409 0001 0100 0228 2000 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.odolanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach