Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 1199 N Pieszkowo- Boguchwały- Zawroty w m. Boguchwały wraz z wykonaniem nakładki bitumicznej w ciągu drogi w km 9+600 - 11+100 na odcinku dł. 450 mb.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 62 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 089 6421762
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Grunwaldzka 62 A 62 A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6462414, fax. 089 6421762
    REGON: 51075119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 1199 N Pieszkowo- Boguchwały- Zawroty w m. Boguchwały wraz z wykonaniem nakładki bitumicznej w ciągu drogi w km 9+600 - 11+100 na odcinku dł. 450 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi powiatowej w m. Boguchwały Zakres prac; Roboty pomiarowe geodezyjne 0,400 km; Mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej gr. 15 cm z wywiezieniem urobku na odległość do 2 km 200,00 m2; Mechaniczne wykonanie koryta gł. 30 cm z wywiezieniem urobku na odległość do 2 km 200,00 m2; Wykonanie podbudowy z tłucznia, gr. 20 cm 200,00 m2; Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym 200,00 m2,Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa wiążąca o grubości 6 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem 200,00 m2; Oczyszczenie nawierzchni drogowych, ręczne lub mechaniczne, nawierzchnia ulepszona (bitum) 200,00 m2, Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym; 200,00 m2; Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 4 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem 200,00 m2, Uzupełnienie pobocza mieszanka kamienną, gr. 10 cm 20,00 m2; Ustawienia barier stalowych bezprzekładkowych SP-04 2 x po 8mb) 16,00 mb; Nakładka bitumiczna dł. 450 mb w ciągu drogi powiatowej Nr 1199N w km 10+399 do 10+849 Zakres prac: Oczyszczenie nawierzchni drogowych, ręczne lub mechaniczne, nawierzchnia ulepszona (bitum); 2.250,00 m2, Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową lub asfaltem upłynnionym, 2.250,00 m2, Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna o grubości 5 cm wraz z obcięciem krawędzi i posmarowaniem krawędzi gorącym bitumem; 2.250,00 m2, Przedmiot zamówienia szczegółowo omówiony jest w Specyfikacjach Technicznych. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 4 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia oraz przedłożyć inspektorowi nadzoru w celu zaakceptowania receptę na masę bitumiczną (bez konieczności wykonania odcinka próbnego). Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 449,00 zł, słownie: dwa tysiące czterysta czterdzieści dziewięć złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełniający postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia stanowisk: Kierownika budowy - specjalisty drogowego (osoba fizyczna) - specjalisty od kierowania robotami w dziedzinie budowy obiektów drogowych. Musi posiadać odpowiednie uprawnienia odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; osobę przewidzianą do kierowania ruchem drogowym. Musi posiadać odpowiednie uprawnienia; należy wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zrealizowano co najmniej jedno zadanie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 4). Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednego zadania na roboty budowlane na wartość robót 100.000,00 zł; Wykonawcy muszą posiadać własne lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych narzędzi i urządzeń, tj.: wytwórnio mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, układarek do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego, skrapiarek, walców lekkich, średnich i ciężkich, walców stalowych gładkich, walców ogumionych, szczotek mechanicznych lub innych urządzeń czyszczących, samochodów samowyładowczych z przykryciem lub termosów, piły tarczowej, młota pneumatycznego, Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z treścią (załącznika Nr 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Zamawiający żąda przedstawienia kopii zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, jakim powinna się wykazać osoba przewidziana do kierowania ruchem drogowym zgodnie z załącznikiem nr4 (str.1 i str.2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.07.2008r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2008r., Nr 132, poz. 839) lub zaświadczenie wydane na mocy dotychczas obowiązujących przepisów, tj. załącznikiem nr4 (str.1 i str.2c) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17.09.2003r., jeżeli zachowują swój okres ważności (Dz. U. z 2003r. Nr 182 poz. 1784); dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Dotyczy osoby przewidzianej na Kierownika budowy; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 4). Wymagane jest wykazanie wykonania minimum 1 zadania na roboty budowlane na wartość robót 100.000,00 zł; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi.php, http://www.bip.powiat.ostroda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach