Przetargi.pl
Projekt i realizacja osnowy ściennej.

Starostwo Powiatowe w Giżycku ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, Aleja 1 Maja 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4285958 , fax. 087 4285506
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Giżycku
    Aleja 1 Maja 14 14
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4285958, fax. 087 4285506
    REGON: 79067083000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt i realizacja osnowy ściennej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Wykonanie przeglądu punktów poziomej osnowy II klasy na terenie opracowania i w jego bezpośrednim sąsiedztwie, oraz ustalenie zakresu prac konserwacyjnych. - Opracowanie projektu osnowy szczegółowej III klasy i pomiarowej metodą poligonową z zastosowaniem stabilizacji ściennej wg technologii ART w Olsztynie na terenie części obszarów zabudowanych gminy Giżycko powiatu giżyckiego. - Opracowanie projektu osnowy wysokościowej IV klasy na terenie części obszarów zabudowanych gminy Giżycko powiatu giżyckiego. - Pomiar i wykonanie szczegółowej osnowy III klasy według technologii osnów odtwarzalnych dla części obszarów zabudowanych gminy Giżycko powiatu giżyckiego. - Pomiar osnowy wysokościowej IV klasy na terenie części obszarów zabudowanych gminy Giżycko powiatu giżyckiego. Opracowanie obejmuje teren części obszarów zabudowanych gminy Giżycko powiatu giżyckiego dla 13 obiektów o łącznej powierzchni 500 ha. Dla większości obiektów istnieje pokrycie istniejącą osnową III kl., która wymagać będzie weryfikacji i konserwacji. W nielicznych przypadkach zajdzie konieczność założenia nowych punktów metodą poligonową bądź GPS.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742740000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie będzie pobierane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej a) dysponują uprawnieniami do wykonywania prac geodezyjnych z zakresu 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realiza-cyjne i inwentaryzacyjne, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz: a) wykonywali w okresie ostatnich trzech lat zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, a mianowicie polegające na zaprojektowaniu i założeniu odnowy III kl i klas wyższych z zastosowaniem stabilizacji ściennej, na łączną kwotę nie mniejszą od zaproponowanej (co najmniej jedno zamówienie); b) zapewnią, że czynności objęte zamówieniem będą wykonywane przez osoby lub pod bezpośrednim nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresów opisanych w pkt 1) a; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. i złożą stosowne oświadczenie. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt IX SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ppkt 1), 2) i 3)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Wykaz pracowników wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, z załączonymi kopiami uprawnień zawodowych wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum dwie osoby posiadające uprawnienia z zakresu 1) Zapewni, że czynności objęte zamówieniem będą wykonywane przez osoby lub pod bezpośrednim nadzorem osób posiadających stosowne uprawnienia w/g załączonego (druk 1) wykazu pracowników. 3. Wykaz wykonanych prac geodezyjnych wraz z referencjami zleceniodawców lub protokołami kontroli dokonanej przez zamawiającego potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością prac z zakresu 2), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, określonego w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ,. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże wykonanie z należytą starannością usług polegających na zaprojektowaniu i założeniu odnowy III kl i klas wyższych z zastosowaniem stabilizacji ściennej, na kwotę nie mniejszą od zaproponowanej, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat a jeśli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Oświadczenie Wykonawcy według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. i spełnia warunki z art.22 p.z.p. według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje warunki projektu umowy na wykonanie prac poprzez złożenie podpisu na umowie stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 7. Zgodny z załączonym formularzem załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach