Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie usług geodezyjnych polegających na podziale nieruchomości gruntowych.

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie usług geodezyjnych polegających na podziale nieruchomości gruntowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podział dwudziestu dwóch działek ewidencyjnych w celu wydzielenia sześćdziesięciu trzech nowych działek ewidencyjnych, położonych na terenie miasta i gminy Morąg: a) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 137/13 o pow. 0,0692 ha (KW 19125) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; b) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 137/15 o pow. 0,1706 ha (KW 4631) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; c) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 138 o pow. 0,4700 ha (KW 3541) na cztery działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; d) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osoby fizycznej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 139 o pow. 0,4800 ha (KW 3538) na cztery działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; e) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 140 o pow. 0,3300 ha (KW 3069) na trzy działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; f) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 141 o pow. 0,4700 ha (KW 5907) na trzy działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; g) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 142 o pow. 0,4700 ha (KW 3556) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; h) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 143 o pow. 0,4700 ha (KW 3539) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; i) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 145 o pow. 0,4800 ha (KW 3537) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; j) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osoby fizycznej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 171 o pow. 0,4800 ha (KW 3542) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; k) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 156 o pow. 0,4500 ha (KW 3550) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; l) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osoby fizycznej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 155 o pow. 0,4700 ha (KW 3560) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; ł) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 158 o pow. 0,5000 ha (KW 3557) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; m) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osób fizycznych, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 173 o pow. 0,2400 ha (KW 3533) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; n) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osoby fizycznej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 172/1 o pow. 0,2442 ha (KW 3536) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; o) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osoby fizycznej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 172/2 o pow. 0,2443 ha (KW 24720) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; p) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osoby fizycznej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 137/40 o pow. 5,8250 ha (KW 16128) na trzy działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; r) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 153 o pow. 0,1400 ha (KW 29147) na trzy działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; s) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 170 o pow. 0,1900 ha (KW 29147) na trzy działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; t) podział działki gruntu położonej w obrębie Morąg Nr 2, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 722 o pow. 0,0101 ha (KW 13230) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; u) podział działki gruntu położonej w obrębie Morąg Nr 3, stanowiącej własność Gminy Morąg, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 223 o pow. 0,3103 ha (KW 14123) na dwanaście działeki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych; w) podział działki gruntu położonej w obrębie Kruszewnia, stanowiącej własność osoby fizycznej, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów numerem 137/18 o pow. 0,1215 ha (KW 19129) na dwie działki oraz sporządzenie dokumentacji formalno-prawnej. Z podziału należy dostarczyć dokumentację niezbędną do wprowadzenia zmian w księgach wieczystych oraz po 2 egz. wypisu i wyrysu na każdą z wydzielonych działek, przeznaczonego do dokonywania wpisu w księgach wieczystych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742740000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Niewymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1)Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2) Wykaz min. 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (usługi geodezyjne polegające na podziale nieruchomości oraz wznowieniu i wskazaniu punktów granicznych) i wartością (min. 10.000,00 zł brutto każda) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (termin rozpoczęcia i zakończenia prac) i odbiorców. Wykaz musi być potwierdzony przez zamawiającego na rzecz, którego usługi były wykonane o prawidłowości i terminowości ich wykonania. 3) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. 4) Podpisany wzór umowy W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w pkt 2 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: morag-um.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach