Przetargi.pl
Założenie ewidencji budynków dla gminy KALINOWO i gminy STARE JUCHY, powiat ełcki, woj. warmińsko-mazurskie.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6218300, 6218303 , fax. 087 6218339
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6218300, 6218303, fax. 087 6218339
    REGON: 79067567700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Założenie ewidencji budynków dla gminy KALINOWO i gminy STARE JUCHY, powiat ełcki, woj. warmińsko-mazurskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Założenie ewidencji budynków dla 37 obrębów wiejskich gminy Kalinowo i 23 obrębów wiejskich gminy Stare Juchy. Szacunkowa liczba budynków - 8000szt., szcunkowa liczba lokali - 300 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742740000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następuje warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i wykażą, że: a.)dysponują co najmniej trzema osobami; a w przypadku składania oferty na jedną część - po dwie osoby; posiadające uprawnienia GUGiK z zakresu nr 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i z zakresu nr 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych b.) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę polegającą na zakładaniu lub modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków na kwotę nie mniejszą od zaoferowanej za jedna część i wykonali ją z należytą starannością, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie ,,spełnia/,,nie spełnia. Wszystkie warunki musza być spełnione. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz ofertowy, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3.Wykaz pracowników wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, z załączonymi kopiami uprawnień zawodowych, 4.Wykaz wykonanych prac geodezyjnych wraz z referencjami zleceniodawców lub protokołami kontroli dokonanej przez zamawiającego, 5.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. i spełnia warunki z art.22 p.z.p., 6.Oświadczenie Wykonawcy, że akceptuje warunki projektu umowy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach