Gmina Łapanów ogłasza przetarg
- Adres: 32-740 Łapanów, Łapanów 34
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6134057, 6853901, 6853501 , fax. 014 6853900
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapanów
Łapanów 34 34
32-740 Łapanów, woj. małopolskie
tel. 014 6134057, 6853901, 6853501, fax. 014 6853900
REGON: 00054552100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi nad zalewem w Brzezowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- wzmocnienie podbudowy , wykonanie nawierzchni z masy bitumiczno - asfaltowej, poprawa odwodnienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od pobierania wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. V SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r -Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda złożenia : a/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt . 4 -8 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeśli dotyczy. e/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 Pzp - zał. Nr 2. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonana zamówienia, zamawiający żąda : a/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót tj. w okresie od 08.10.2004 r do 07. 10.2009r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów / referencji / potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie / wartość wykonanych robót nie może być mniejsza niż kwota brutto zaoferowana w złożonej ofercie. / b/ wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane Przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa w zakresie budowy dróg. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia w/w osób oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdza opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda : a/ informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w której wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż wartość ofertowa przedmiotowego zamówienia. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie nr 1 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr K1935 i K1923: Zadanie nr 1.1 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr K1935 w miejscowości Myślenice Zadanie nr 1.2 - Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr K1923 w miejscowości Stróża, Pcim i Poręba Zadanie nr 2 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr K1937 - ul. Ptasznica w Sułkowicach i K1932 Banowice - Brzezowa - Kornatka
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa oraz utwardzenie dróg w podziale na części
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi leśnej nr 40 (nr inw. 220/825) w L-ctwie Barnowiec
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie pobocza w ciągu drogi powiatowej nr 1078K Olkusz - Osiek - Gorenice w miejscowości Osiek - etap III
Dodano: 2016-07-27 - Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów - etap III
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie skutków klęsk żywiołowych w 2016 roku
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi w Sułkowicach działka nr 1290 - etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr K1933 Osieczany - Trzemeśnia - Zasań w miejscowości Osieczany w km 0+000 - 0+400
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg rolniczych numer: 64 w Wołowicach i 137 w Zagaciu; 284 w Nowej Wsi Szlacheckiej; 802/2, 825/1, 854, 910/1 i 802/1 w Rybnej; 1179 w Rusocicach; 801 w Kamieniu; 1430 i 1401 w Czernichowie i 134/5 w Zagaciu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja dróg gminnych nr 2477/35 w Kamieniu, 235/1 w Zagaciu; 415, 445 i 421 w Rusocicach; 843 w Czernichowie; 84/3 i 84/4 w Rusocicach; 184 w Wołowicach
Dodano: 2016-07-26