Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Wojszyn-Borków o długości 0,6 km

Gmina Pęcław ogłasza przetarg

  • Adres: 67-221 Białołęka, Pęcław 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8317135 , fax. 076 8317033
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pęcław
    Pęcław 28 28
    67-221 Białołęka, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8317135, fax. 076 8317033
    REGON: 39064737000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sbip.pl/npeclaw
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Wojszyn-Borków o długości 0,6 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Remont drogi gminnej relacji Wojszyn-Borków o pow.2580 m2. Roboty polegać będą na wyrównaniu podbudowy betonem asfaltowym 0/16 w ilości 50 kg/m2 ze skropieniem istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12 ,8 warstwa ścieralna , grubość w-wy 4 cm ze skropieniem emulsją asfaltową .Całość robót należy wykonać zgodnie z przedmiarem / kosztorysem ofertowym , który stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1.800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł ) Wykonawca powinien wnieść wadium najpóźniej do dnia 13.10.2009 do godz.10.00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Głogowie na konto 57864600080000002594020004. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy PZP. Utrata wadium na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1.Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat robót drogowych o nawierzchni utwardzonej porównywalnej z przedmiotem zamówienia, referencjami potwierdzonymi przez Inwestora ( co najmniej trzech robót budowlanych). - udokumentują posiadanie przez Kierownika budowy odpowiednich uprawnień oraz członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- udzielą trzyletniej gwarancji na wykonane roboty. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:Kryterium 1: Cena ryczałtowa oferty brutto: 100% Cb= ( Cena oferty najtańszej brutto: cena oferty badanej brutto) x 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonymw ustawie i w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli uzyskała najwyższą liczbę punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.b)pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, c ) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót drogowych porównywalnych z przedmiotem zamówienia z podaniem wartości, zakresu, miejsca i daty ich wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, listy intencyjne) wymagane jest wykonanie w w/w okresie co najmniej 3 robót drogowych .d/aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wymienione w rozdziale III SIWZ.e/Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sbip.pl/npeclaw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach