Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w miejscowości Łankowice

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 52 5893722
  • Data zamieszczenia: 2014-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 52 5893722
    REGON: 09235087200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w miejscowości Łankowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi gminnej w miejscowości Łankowice II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) roboty przygotowawcze, na które składają się w szczególności: a) odtworzenie trasy drogi i jej punktów wysokościowych w terenie równinnym, b) zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej, c) regulacja pionowa urz?dze? podziemnych; 2) roboty ziemne, na które składają się w szczególności: a) wykonanie wykopów, b) wykonanie nasypów; 3) roboty dot. przepustów, na które składają się w szczególności: remont przepustów; 4) roboty dot. podbudowy, na które składają się w szczególności: a) wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża, b) podbudowa z kruszywa łamanego, c) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, d) ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem, e) wyrównanie podbudowy tłuczniem; 5) wykonanie nawierzchni jezdni, na które składają się w szczególności: a) wykonanie warstwy wiążącej, b) wykonanie warstwy ścieralnej; 6) roboty wykończeniowe, na które składają się w szczególności: a) wykonanie poboczy umocnionych, b) plantowanie powierzchni skarp; 7) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, na które składają się w szczególności: wykonanie oznakowania pionowego; 8) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. III. Szczegółowy opis materiałów stanowiących dostawę Zamawiającego: Zamawiający nie przewiduje realizacji zamówienia z wykorzystaniem dostawy inwestorskiej - wszystkie materiały (urządzenia) niezbędne do realizacji zamówienia dostarcza Wykonawca. IV. Dodatkowe informacje: 1. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1) Projekt budowlany wykonawczy z dnia 17.11.2010 r., który zawiera w szczególności: a) projekt zagospodarowania terenu, b) rysunki architektoniczno-budowlane, c) opis techniczny. 2) Kosztorys ofertowy z dnia 03.03.2014 r.; 3) Przedmiar robót z dnia 03.03.2014 r.; 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne z dnia 17.11.2010 r., 5) Projekt stałej organizacji ruchu z dnia 17.11.2010 r. 6) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 23.06.2014 r. (dalej: SIWZ). 2. Wykonawca winien zrealizować zamówienie w oparciu o ww. dokumenty oraz zgodnie z: a) stosownymi przepisami prawa, b) warunkami zawartymi w pozwoleniu na budowę, c) warunkami technicznymi i prawem budowlanym, d) obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi, e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 3. Wykonawca winien zrealizować zadanie używając materiałów, które posiadają odpowiednie dokumenty (atesty, pozwolenia) dopuszczające je do stosowania na rynku Unii Europejskiej. 4. Za całkowite zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia, uważa się uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokonanie odbioru końcowego i przekazanie Zamawiającemu wszystkich znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy dokumentów, określonych co do rodzaju w §6 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty - dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania, chyba że z treści dokumentu wynika, że nie jest to konieczne (w szczególności: jest w nim zakreślona data obowiązywania, a jego wystawca zastrzegł, iż po jej upływie poręczenie lub gwarancja wygasa). 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt IX ppkt 11 lit. ppkt a - d - bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert. 6. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: >>Wadium przetargowe - RI.271.1.14.2014<< oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, Wykonawca, którego oferta została wybrana: b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kcynia.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach