Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w Długopolu Górnym na działkach nr 159, 558, 543 w km 0+000-0+723 -intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.

Miasto Gmina Międzylesie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-530 Międzylesie, pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8126327 , fax. 074 8126126
  • Data zamieszczenia: 2015-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gmina Międzylesie
    pl. Wolności 1 1
    57-530 Międzylesie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8126327, fax. 074 8126126
    REGON: 00053062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w Długopolu Górnym na działkach nr 159, 558, 543 w km 0+000-0+723 -intensywne opady deszczu lipiec 2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt przewiduje remont drogi o długości 723 m. Projektowany odcinek drogi o długości 0,723 km rozpoczyna się w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 3235 D Bystrzyca Kłodzka - Długopole Zdrój - Roztoki i przebiega przez miejscowość Długopole Górne. Opracowanie przebiega w obrębie działek nr 159, 558, 543 w Długopolu Górnym będących własnością Gminy Międzylesie. Zgodnie z wybraną koncepcją przebieg projektowanych dróg prowadzony jest po istniejącym terenie i na wysokości zbliżonej do rzędnych terenu niezbędną korektą łuków poziomych i pionowych. ROZWIĄZANIE SYTUACYJNE Odbudowa drogi przebiegać będzie w granicach pasa drogowego. Projektowana droga jest drogą jednojezdniową o szerokości jezdni od 3,00 m do 3,50 m i szerokości korony 5,00-6,00 m. Przebudowa drogi przebiegać będzie po istniejącym terenie:Szerokość jezdni - 3,00 -3,50 m; pobocza gruntowe szerokość 0,50 m, spadek poprzeczny do 6-8% ROZWIĄZANIA WYSOKOŚCIOWE Niweleta drogi dostosowana jest do istniejącego terenu, spadki poprzeczne - na prostej 2 %. Spadki podłużne drogi wynikają ze spadków istniejącej drogi i wynoszą od 1,0 % do 5,0 %. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNE Ze względu na rodzaj i zakres zniszczeń istniejącej nawierzchni i podbudowy zaprojektowano: 1. Km 0+000 - 0+008, długość 0,008 km; wykonanie koryta o głębokości 30 cm; wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm o grubości warstwy 20 cm; wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm 2. Km 0+008 - 0+440, długość 0,432 km: profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy tłuczniowej; wyrównanie podbudowy mieszanką kamienną 0-63 mm o średniej grubości warstwy 15 cm; wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm 3. Km 0+440 - 0+723, długość 0,283 km: wykonanie koryta o głębokości 30 cm; wykonanie warstwy odcinającej z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm o grubości warstwy 10 cm; wykonanie warstwy górnej podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm o grubości warstwy 20 cm; wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm Szczegółowe rozwiązania konstrukcji jezdni, jej grubość i szerokości podano na przekrojach poprzecznych. Łuki poziome i załamania trasy dostosowane są do przebiegu istniejącej drogi. ZJAZDY - remont: wykonanie koryta o głębokości 10 cm; wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 0-63 mm o grubości warstwy 20 cm; wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-11 mm o grubości 4 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego 0-8 mm o grubości 4 cm ODWODNIENIE DROGI Powierzchniowe odwodnienie jezdni i korony drogi zapewnione jest dzięki odpowiednim spadkom podłużnym i poprzecznym. Wodę spływającą z jezdni drogi i terenów przydrożnych odprowadza się do istniejących rowów przydrożnych. Na całym projektowanym odcinku drogi przyjęto przekrój szlakowy o 2 % spadku poprzecznym jednostronnym na prostej i 2% spadku poprzecznym jednostronnym na łukach. Przyjęte spadki poprzeczne i podłużne na projektowanym odcinku umożliwiają odprowadzenie wód z jezdni w sposób grawitacyjny. Dla prawidłowego funkcjonowania odwodnienia zaprojektowano: Zestawienie przepustów do remontu. 1. Km 0 + 022 Oczyszczenie istniejącego przepustu z rur o średnicy 60 cm, długość L = 6,0 m. Stan przepustu dobry 2. Km 0 + 305 Remont istniejącego przepustu kamiennego o wymiarach 50x80 cm na przepust z rur żelbetowych o średnicy 80 cm, długość L = 9,0 m. Ścianki czołowe z betonu C16/ 20 V=2x1,00=2,00 m? Na wlocie i wylocie przepustu kopanie i oczyszczenie istniejącego rowu 2x 10 m V=20x0,40=8,00 m? 3. Km 0 + 541 Oczyszczenie istniejącego przepustu z rur o średnicy 80 cm, długość L = 5,0 m. Stan przepustu dobry 4. Km 0 + 564 Oczyszczenie istniejącego przepustu z rur o średnicy 60 cm, długość L = 11,0 m. Stan przepustu dobry Uzupełnienie i ścinanie poboczy drogi 1. Uzupełnienie i wykonanie poboczy z gruntu III kat. z korytowania długość 723 obustronnie V=723x0,50x0,15 x2= 108,45 m? Zestawienie rowów do kopania i pogłębiania Km 0+000 - 0+279 strona prawa L= 279 m Kopanie i pogłębianie rowu wraz z przycięciem i profilowaniem skarp oraz dna rowu V= 279,00x0,25=69,75 m? Wycinka krzaków Wykonanie wycinki krzaków na poboczu drogi i na skarpie Km 0+390 - 0+540 F=150 m? strona lewa + prawa ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego nie występują. W czasie realizacji robót należy stosować się do wymagań technicznych zawartych w Normach Polskich i Europejskich oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Sposób wykonania robót: Roboty należy wykonać zgodnie z następującą dokumentacją: a) Projekt budowlany, b) Szczegółową Specyfikacją Techniczną, Wszystkie roboty wykonywać zgodnie z przyjętą technologią: sposobem zmechanizowanym i ręcznym. W trakcie robót należy zapewnić przejazd dla służb ratownictwa, dla służb komunalnych i dla ludności zamieszkującej przy przedmiotowym odcinku drogi. Przedmiot zamówienia klasyfikowany jest jako robota budowlana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, Bank Spółdzielczy Kłodzko o/Bystrzyca Kłodzka Nr 91 9523 1040 0100 2176 2001 0004. Z dopiskiem - wadium na remont drogi w Długopolu Górnym. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego; Międzylesie pl. Wolności 1, pokój nr 7, oraz dołączyć kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzylesie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach