Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Skrzynka nr geodezyjny działki 262, 0+000 - 0+305 km

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2010-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Skrzynka nr geodezyjny działki 262, 0+000 - 0+305 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy: Droga lokalna L, (klasa drogi VII), kategoria ruchu KR1. Droga o przebiegu łagodnym, spadki podłużne niwelety drogi mieszczą się w granicach dopuszczalnych norm, kształt drogi w planie mało zmienny. Szerokość jezdni tłuczniowej 3,00 - 3,30 m, jezdnia z obustronnymi poboczami gruntowymi. Wzdłuż drogi zlokalizowane są zjazdy na działki i tereny przyległe. Przebieg drogi w terenie przedstawiono na schematycznym planie liniowo - sytuacyjnym - rys. 1. Parametry techniczne istniejącej drogi: - obecna szerokość pasa drogi do 4,60 m, - obecna szerokość jezdni tłuczniowej do 3,20 m, - droga o spadku podłużnym, - kształt drogi w planie mało zmienny, - szerokość na wjeździe w 0+000 Km - 8,50 m, - podbudowa nośna drogi tłuczniowa, - urządzeń melioracyjne - rowy, Drogi i ciągi komunikacyjne: Na podstawie Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, przyjęto klasę remontowanej drogi jako - D - DOJAZDOWA, oraz następujące parametry: - prędkość projektowana Vp = 30,00 km-h, - kategoria ruchu - liczba osi obliczeniowych 100 kN na dobę na pas obliczeniowy L max 12, - kategoria ruchu - liczba osi obliczeniowych 115 kN na dobę na pas obliczeniowy L max 7, - podłoże gruntowe zakwalifikowano do grupy nośności G 1, nie wymagające wzmocnienia lub wymiany, - 0+000 - 0+305 Km - szerokość jezdni o naw. asfaltowej stała i wynosi 3,30 m - jezdnia dwupasmowa, dwukierunkowa, szerokość nawierzchni asfaltowej na zjazdach 3,00 m, - pobocza - obustronne tłuczniowe z klińca łamanego 0-31,5 mm, o szer. 50 cm, - skrajnia drogi nieograniczona, dostępność nieograniczona, - kategoria ruchu KR1, VII klasa techniczna drogi, - skrzyżowania z drogami lokalnymi zwykłe Sz, w ciągu drogi skrzyżowania na drogi gminne, Warunki gruntowo - wodne: - dla planowanego zadania odbudowy drogi gminnej nie przeprowadzono badań geologicznych, - z przeprowadzonego rozpoznania i wywiadu przyjęto grunt kategorii III - IV, - z uwagi na płytkie roboty ziemne związane z korytowaniem istniejącej podbudowy tłuczniowej, nie należy spodziewać się wystąpienia wód gruntowych. W przypadku dużych opadów deszczu może nastąpić jedynie lokalne zalanie wykopów i miejsc wykorytowanych, Uzbrojenie podziemne: - sieci uzbrojenia terenu ustalać bezpośrednio na placu budowy z mapy do celów projektowych i oznaczeń sieci w terenie, - roboty ziemne w pobliżu obcego uzbrojenia podziemnego należy wykonać bezwzględnie ręcznie, 4. Opis zaprojektowanych rozwiązań. 4.1. Stan projektowy. Opracowany projekt budowlano - wykonawczy, przewiduje remont gminnej drogi Nr 262, w miejscowości Skrzynka, Gmina Lądek Zdrój, powiat Kłodzki, województwo Dolnośląskie. Zaprojektowano remont drogi o łącznej dł. odcinka 305 m - od 0+000 do 0+305 Km. Projekt obejmuje wymianę uszkodzonej nawierzchni tłuczniowej drogi w kilometrażu 0+000 - 0+305 Km na nową nawierzchnię asfaltową, łącznie z wykonaniem nowych zjazdów asfaltowych, wykonaniem poboczy utwardzonych i urządzeń melioracyjnych. Na całej długości, trasa drogi jest sytuacyjnie dostosowana do przebiegu istniejącej drogi tłuczniowej, bez korekty spadków podłużnych i trasy drogi. Kierunki trasy bez zmian, skrajnia drogi bez ograniczenia. Uszkodzona nawierzchnia tłuczniowa zostanie odbudowana poprzez wykonanie nowej nośnej podbudowy tłuczniowej i nowej nawierzchni asfaltowej. 4.2. Etapy odbudowy drogi gminnej nr geodezyjny 262 - Skrzynka - 0+000 - 0+305 Km. Zakres zamierzonych prac budowlanych na obiekcie: - roboty melioracyjne: - Oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu, w kilometrażu 0+281 - 0+305 Km, - drogowe roboty ziemne, przygotowawcze - 0+000 - 0+305 Km: - geodezyjne pomiary przygotowawcze i powykonawcze, - mechaniczne korytowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej do głębokości 30 cm, celem usunięcia starej podbudowy tłuczniowej, wyprofilowania i wyrównania podłoża gruntowego, - mechaniczne korytowanie istniejącego podłoża gruntowego na poboczach celem poszerzenia koryta drogi do projektowanych parametrów podbudowy tłuczniowej pod pobocza tłuczniowe, wyprofilowania i wyrównania podłoża gruntowego, - mechaniczny załadunek i wywóz gruntu z poszerzeń i starej podbudowy, - mechaniczne zagęszczanie podłoża gruntowego pod nowo zaprojektowaną konstrukcje tłuczniową drogi i zjazdów, - nośna konstrukcja tłuczniowa drogi i zjazdów: - ulepszenie podłoża - wykonanie warstwy odsączającej z pospółki (piasku) o grubości 10 cm, zagęszczanej mechanicznie. Grubość warstwy 10 cm, szer. 4,30 m, wg. PN-84-S-96023, BN-66-6774-01. Warstwa odsączająca spełniająca wymagania określone w normie PN-S-06102:1997 jak dla podbudowy zasadniczej. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is min 0,97, - nośną podbudowa tłuczniowa - warstwa dolna - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 31,5-63 mm. Grubość podbudowy 15 cm, szer. 4,30 m, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - nośną podbudowa tłuczniowa - warstwa górna - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 4 - 31,5 mm. Grubość podbudowy 8,00 cm, szer. 4,30 m, wg. PN-84-S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - podbudowa tłuczniowa rozkładana mechanicznie równiarką lub rozkładarką, - poszczególne warstwy pospółki, tłucznia zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - nawierzchnia asfaltowa - droga 0+000 - 0+305 Km: - wykonanie wiązania między warstwowego z emulsji asfaltowej w ilości 1,5 kg-m2, emulsja posypana frezowaną. Wiązanie na całej szerokości podbudowy tłuczniowej 4,30 m, - jednowarstwowa nawierzchnia asfaltowa wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych (bitumicznych), grysowo-żwirowych 0 - 18 - 16 - warstwa asfaltowa wiążąca - grubość po zagęszczeniu 6 cm, - warstwy rozkładane i zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - nawierzchnia asfaltowa o stałej szerokości 3,30 [m], - nawierzchnia asfaltowa na zjazdach o szerokości 3,00 [m], - warstwy rozkładane i zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - pobocza: - nowe pobocza tłuczniowe o szerokości stałej 50 cm, gr. 0,06 cm, - pobocza tłuczniowe zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, wykonane na nowej podbudowie tłuczniowej drogi, Projektowana niweleta drogi spełnia następujące warunki: - zapewnia płynność niwelety, - zapewnia powiązanie z drogami lokalnymi, zjazdami i otoczeniem, - zapewnia odprowadzenie wód opadowych z nowej nawierzchni. Odwodnienie nawierzchni zostało zaprojektowane jako jednostronne, powierzchniowe na pobocza tłuczniowe,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach