Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Do Cabały w miejscowości Długołęka-Świerkla, Remont drogi gminnej Krawcówka w miejscowości Juraszowa i Remont drogi gminnej Na Juraszową w miejscowości Podegrodzie, Remont drogi gminnej Do Drapki (obok Waligóry) w miejscowości Naszacowice, Remont drogi gminnej Przez Wieś do Rzeki w miejscowości Naszacowice, Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie, Remont drogi gminnej Do Szyszki w miejscowości Rogi i Owieczka

Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-386 Podegrodzie, Podegrodzie 248
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 448 49 54 , fax. 18 448 49 51
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu
    Podegrodzie 248 248
    33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie
    tel. 18 448 49 54, fax. 18 448 49 51
    REGON: 12184938000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Do Cabały w miejscowości Długołęka-Świerkla, Remont drogi gminnej Krawcówka w miejscowości Juraszowa i Remont drogi gminnej Na Juraszową w miejscowości Podegrodzie, Remont drogi gminnej Do Drapki (obok Waligóry) w miejscowości Naszacowice, Remont drogi gminnej Przez Wieś do Rzeki w miejscowości Naszacowice, Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie, Remont drogi gminnej Do Szyszki w miejscowości Rogi i Owieczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zamówienie dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 6 części: 1) Część I: 1. Remont drogi gminnej Do Cabały w miejscowości Długołęka-Świerkla z zakresem robót: a) cięcie piłą, b) profilowanie drogi, c) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego, d) wykonanie nawierzchni asfaltowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 a oraz 10 do SIWZ. 2) Część II: 1. Remont drogi gminnej Krawcówka w miejscowości Juraszowa - cz. A z zakresem robót: a) cięcie piłą asfaltu, b) ścinanie poboczy, c) czyszczenie rowu, d) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, e) demontaż i montaż nowych barier ochronnych, f) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego, g) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego, h) wykonanie nawierzchni asfaltowej. 2. Remont drogi gminnej Na Juraszową w miejscowości Podegrodzie - cz. B z zakresem robót: a) cięcie piłą asfaltu, b) ścinanie poboczy, c) czyszczenie rowu, d) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, e) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego, f) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 b oraz 10 do SIWZ. 3) Część III: 1. Remont drogi gminnej Do Drapki (obok Waligóry) w miejscowości Naszacowice z zakresem robót: a) cięcie piłą asfaltu, b) wykonanie nasypu przy rozjeździe do drogi powiatowej z kruszywa naturalnego, c) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego, d) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego e) wykonanie nawierzchni asfaltowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 c oraz 10 do SIWZ. 4) Część IV: 1. Remont drogi gminnej Przez Wieś do Rzeki w miejscowości Naszacowice z zakresem robót: a) remont chodnika, b) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego, c) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego d) wykonanie nawierzchni asfaltowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 d oraz 10 do SIWZ. 5) Część V: 1. Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie z zakresem robót: a) cięcie piłą asfaltu, b) profilowanie drogi, c) korytowanie drogi, d) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego, e) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego f) wykonanie nawierzchni asfaltowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 e oraz 10 do SIWZ. 6) Część VI: 1. Remont drogi gminnej Do Szyszki w miejscowości Rogi i Owieczka z zakresem robót: a) cięcie piłą asfaltu, b) profilowanie drogi, c) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego, d) wykonanie nawierzchni asfaltowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 f oraz 10 do SIWZ. II. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) 500,00 zł dla części nr I, b) 7.000,00 zł dla części nr II, c) 1.000,00 zł dla części nr III, d) 1.500,00 zł dla części nr IV, e) 1.000,00 zł dla części nr V, f) 1.400,00 zł dla części nr VI, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 82 8814 0003 2000 0000 5555 0005 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Remont drogi gminnej Do Cabały w miejscowości Długołęka-Świerkla część nr I, Remont drogi gminnej Krawcówka w miejscowości Juraszowa i Remont drogi gminnej Na Juraszową w miejscowości Podegrodzie część nr II, Remont drogi gminnej Do Drapki (obok Waligóry) w miejscowości Naszacowice część nr III, Remont drogi gminnej Przez Wieś do Rzeki w miejscowości Naszacowice część nr IV, Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie część nr V, Remont drogi gminnej Do Szyszki w miejscowości Rogi i Owieczka część nr VI. 4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 16.04.2015 r. o godz. 9:00. 5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgk.podegrodzie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach