Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg
- Adres: 34-120 Andrychów, Rynek 15
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
Rynek 15 15
34-120 Andrychów, woj. małopolskie
tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
REGON: 00052401600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej - łącznik od ul. Krakowskiej do jednostki ratowniczo gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Andrychowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje: -frezowanie części istniejącej nawierzchni jezdni, -rozebranie w części początkowej istniejących warstw podbudowy, -korytowanie pod warstwy konstrukcyjne dla części jezdni, -czyszczenie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, -wykonanie nakładki z betonu asfaltowego, -wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, -zabezpieczenie sieci uzbrojenia podziemnego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - przedłożą aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykażą wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, Wykonawca powinien wykazać, że wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie, - wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 13 ust.1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane / Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian./ oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami/ dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł. Dokument ten winien dotyczyć przedmiotu faktycznie wykonywanej przez wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 4). W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: D. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (według wzoru -załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). Wykonawca powinien wykazać, że wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie. E. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 13 ust.1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane / Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian./ oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami/ dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. F. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następującego dokumentu: G. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł. Dokument ten winien dotyczyć przedmiotu faktycznie wykonywanej przez wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem zamówienia. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać: H. Formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji). I. Kosztorys ofertowy wg cen netto dla zakresu określonego w przedmiarze robót (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji). J. Wzór umowy (załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji) zaparafowany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie nr 1 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr K1935 i K1923: Zadanie nr 1.1 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr K1935 w miejscowości Myślenice Zadanie nr 1.2 - Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr K1923 w miejscowości Stróża, Pcim i Poręba Zadanie nr 2 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr K1937 - ul. Ptasznica w Sułkowicach i K1932 Banowice - Brzezowa - Kornatka
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa oraz utwardzenie dróg w podziale na części
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi leśnej nr 40 (nr inw. 220/825) w L-ctwie Barnowiec
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie pobocza w ciągu drogi powiatowej nr 1078K Olkusz - Osiek - Gorenice w miejscowości Osiek - etap III
Dodano: 2016-07-27 - Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów - etap III
Dodano: 2016-07-27 - Usuwanie skutków klęsk żywiołowych w 2016 roku
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi w Sułkowicach działka nr 1290 - etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi powiatowej nr K1933 Osieczany - Trzemeśnia - Zasań w miejscowości Osieczany w km 0+000 - 0+400
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg rolniczych numer: 64 w Wołowicach i 137 w Zagaciu; 284 w Nowej Wsi Szlacheckiej; 802/2, 825/1, 854, 910/1 i 802/1 w Rybnej; 1179 w Rusocicach; 801 w Kamieniu; 1430 i 1401 w Czernichowie i 134/5 w Zagaciu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja dróg gminnych nr 2477/35 w Kamieniu, 235/1 w Zagaciu; 415, 445 i 421 w Rusocicach; 843 w Czernichowie; 84/3 i 84/4 w Rusocicach; 184 w Wołowicach
Dodano: 2016-07-26