Przetargi.pl
Remont dróg w gminie Oświęcim

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    ul. Zamkowa 12 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 849500, fax. 033 8449510
    REGON: 00054046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg w gminie Oświęcim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Remont dróg wewnętrznych Remont drogi wewnętrznej - ul. Świerkowa w Broszkowicach Remont drogi wewnętrznej - ul. Gospodarska w Rajsku Zakres rzeczowy robót: Remont drogi wewnętrznej - ul. Świerkowa w Broszkowicach - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne drogi i poboczy - wykonanie podbudowy gr. 30 cm - 98 m2 - wykonanie nawierzchni asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5 cm - 98 m2 - wykonanie poboczy - 32 m2 Remont drogi wewnętrznej - ul. Gospodarska w Rajsku - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne drogi i poboczy - wykonanie podbudowy gr. 30 cm - 313 m2 - wykonanie nawierzchni asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5 cm - 253 m2 - wykonanie poboczy - 180 m2 Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wzór projektu umowy. Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót. Ponadto Wykonawca winien na własny koszt i własnym staraniem wykonać: - projekt organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z wykonaniem tj. oznakowaniem miejsca robót zgodnie z projektem, a także: - przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie oraz zapewnia okres gwarancji na wykonanie robót min. 36 m-cy. Zadanie nr 2 - Remont nawierzchni tłuczniowej drogi gminnej nr K 510177 w Grojcu Zakres rzeczowy robót: - korytowanie - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego - wykonanie nawierzchni jezdni - nawierzchnia tłuczniowa - 2 540,00 m2 Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wzór projektu umowy. Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót. Ponadto Wykonawca winien na własny koszt i własnym staraniem wykonać: - projekt organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z wykonaniem tj. oznakowaniem miejsca robót zgodnie z projektem, a także: - przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie oraz zapewnia okres gwarancji na wykonanie robót min. 36 m-cy. Zamówienie powinno zostać zrealizowane dla wszystkich zadań tj. 1 i 2 w terminie: 10.11.2009r W przypadkach uzasadnionych Zamawiający może przedłużyć termin wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Ocena spełnienia warunków - Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, i aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( 40 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4. Wykonawca(y) składa(ją) oświadczenie stanowiące załącznik Nr 1 do formularza oferty 5. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę 5 % ceny ofertowej brutto - załącznik Nr 3 do formularza oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kosztorysy ofertowe( odrębnie dla każdego zadania) przedmiotu zamówienia opracowany metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych z narzutami. Ponadto w kosztorysie ofertowym Wykonawca winien podać ceny składników kalkulacyjnych: robocizny, stopy zysku, wskaźnik kosztów zakupów i kosztów pośrednich. Kosztorysy mają uwzględniać przedmiar robót, opis przedmiotu zamówienia (pkt 3) i opis sposobu obliczenia ceny (pkt 12 SIWZ), dokumentacje projektową, plac budowy, warunki zawarte we wzorze umowy, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach