Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych na terenie powiatu lidzbarskiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Wyszyńskiego 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 767 00 10 , fax. 089 767 00 10
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim
    ul. Wyszyńskiego 20 20
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 767 00 10, fax. 089 767 00 10
    REGON: 17092187000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych na terenie powiatu lidzbarskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 1.2. Zadanie nr 1: Remont drogi powiatowej Nr 1549 N Samolubie - Kierwiny na odcinku Samolubie - Stoczek Klasztorny polegający na wykonanie nawierzchni na zjazdach, smarowanie krawędzi emulsją asfaltową. 1.2.1. Wykonanie warstwy wiążącej o grubości 5 cm 1.2.2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 35448 m2 1.2.3. Wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm - 35448 m2 1.2.4.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową - 800 m2 1.2.5.Uzupełnienie poboczy mieszanką optymalną na szerokość 1 m średniej gr. 12 cm - 2026 m3 1.2.6.Wykonanie koryta na zjazdach -10 cm głębokość koryta - 2100 m2 1.2.7. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm - 2100 m2 1.2.8.Ścinka pobocza o szerokości 1 m i grubości 10 cm 1.2.9. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ 1.3. Zadanie nr 2: Remont drogi powiatowej Nr 1547 N Stoczek Klasztorny - Kiwity polegający na wykonanie nawierzchni na zjazdach, smarowanie krawędzi emulsją asfaltową. 1.2.1. Wykonanie warstwy wiążącej o grubości 5 cm 1.3.2. Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 17550 m2 1.3.3. Wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm - 17550 m2 1.3.4.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową - 400 m2 1.3.5.Uzupełnienie poboczy mieszanką optymalną na szerokość 1 m średniej gr. 12 cm - 1080 m3 1.3.6.Wykonanie koryta na zjazdach -10 cm głębokość koryta - 810 m2 1.3.7. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm - 2100 m2 1.3.8.Ścinka pobocza o szerokości 1 m i grubości 10 cm 1.3.9. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Specyfikacji Technicznej Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1.Ustala się wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) na każde z zadań. 1.2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Millennium S.A. o/ Lidzbark Warmiński nr 44 1160 2202 0000 0000 6193 2378. 1.3. Wadium wnoszone w innej (dopuszczalnej formie) niż pieniężnej należy złożyć w oryginale, poza ofertą, w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wyszyńskiego 37. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Dowód wniesienia wadium wykonawca składa wraz z ofertą. 1.4.Wadium może być wniesione w: 1.4.1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.4.2. gwarancjach bankowych; 1.4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.4.4. poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) 1.4.5. pieniądzu 1.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na konto zamawiającego. 1.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1.6.1.nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby wykonawca po wygraniu przetargu odmówił podpisania umowy, bądź nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 1.6.2.dokładne określenie przedmiotu przetargu, 1.6.3.kwotę zobowiązania, 1.6.4.termin ważności, 1.6.5.klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 1.7. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych obowiązujących przepisów. 1.8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11.13. 1.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 1.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.8., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1.14.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 1.14.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.15.Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje odrzucenie oferty przez zamawiającego. 1.16.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP, dotyczące: 1.1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2.posiadania wiedzy i doświadczenia; a)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych o wartości co najmniej 1 000 000 zł (brutto) każda; 1.1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; a)dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane 1.1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej; a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł 1.1.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1.2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu podpisane zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 1.3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt 7 SIWZ, według formuły (spełnia/nie spełnia). 1.4.W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w pkt. 1.1.4. musi spełnić każdy z wykonawców, warunki wskazane w pkt. 1.1.1 - 1.1.3. mogą być spełnione łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.1.1.oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składa każdy podmiot z osobna, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia); 1.1.3.w stosunku do osób fizycznych, oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - załącznik nr 2a do SIWZ (składa każdy podmiot z osobna, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia); 1.1.4.Wykaz pięciu robót budowlanych o wartości 1 000 000 zł każda, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - według załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentem potwierdzającym, że została wykonana lub jest wykonywana należycie; 1.1.5.Wykaz podwykonawców, w przypadku kiedy wykonawca będzie powierzał wykonanie przedmiotu zamówienia w części lub całości podwykonawcom - według załączniku nr 4; 1.1.6.Aktualnie opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000,00 zł; W przypadku wygaśnięcia polisy w trakcie okresu wykonywania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do ponownego ubezpieczenia się i przedłożenia stosownego dokumentu Zamawiającemu do wglądu. 1.1.7.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował; 1.1.9.Uprawnienia budowlane kierunkowe osoby pełniącej funkcje kierownika budowy wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym wpis ww. osoby do Izby Inżynierów Budownictwa. 1.1.10.Pełnomocnictwo - w przypadku określonym w pkt.7 oraz w pkt.13.4. SIWZ. 1.2.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 1 pkt 6, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 1.4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 1.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: b) http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/280/Zarzad_Drog_Powiatowych/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach