Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-526 Olsztyn, ul. Partyzantów 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (089) 527 21 48 , fax. (089) 527 21 48
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie
ul. Partyzantów 24 24
10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (089) 527 21 48, fax. (089) 527 21 48
REGON: 51949947200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku magazynowego z zapleczem sanitarnym w miejscowości Wiartel, gm. Pisz, dz. nr 14/2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku magazynowego z zapleczem sanitarnym w miejscowości Wiartel, gm. Pisz- etap II. W pierwszym etapie zrealizowanym w 2008 r. wykonano stan surowy otwarty budynku. Drugi etap realizacji robót, będący przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje: - wykonanie robót wykończeniowych od stanu surowego otwartego do wykończenia budynku w zakresie branży budowlanej, - wykonanie przyłącza wodociągowego, - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego, - wykonanie instalacji wod-kan w budynku, - wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych, - wykonanie przyłącza energetycznego do budynku. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132218
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonawstwem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawstwem minimum jednego zadania obejmującego realizację robót wykończeniowych lub remontowych o wartości minimum 200 tys. zł. 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w ust 2 pkt 2.1, 2.2 i 2.3 informacji o oświadczeniach i dokumentach. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożone przez Wykonawcę. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionego warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w ust 3 pkt. 3.1 i 3.2 informacji o oświadczeniach i dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie pzp i spełnia wymagania określone w ogłoszeniu i SIWZ. Oferta zawierać musi następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnione zobowiązanie ofertowe, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu, należy złożyć: 2.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 2.2 Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Wyżej wymieniony wykaz musi obejmować minimum jedno zadanie, polegające na wykonaniu robót wykończeniowych lub remontowych o wartości minimum 200 tys. zł. potwierdzone dokumentem wymienionym w ust. 2 pkt. 2.3 2.3 Dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokument zawierać musi informacje o wartości wykonanych zadań, odbiorcach, dokładnie wskazywać zakres robót, które zostały wykonane oraz datę wykonania zlecenia (dotyczyć może tylko robót zakończonych). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pzp, należy złożyć: 3.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp. 3.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp; 4. Zestawienie elementów scalonych. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt. 3.2 informacji o oświadczeniach i dokumentach, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego w ust. 3 pkt. 3.2 informacji o oświadczeniach i dokumentach, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w ust 1 pkt. 1.2 opisu warunków udziału w postepowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, Zamawiający wymaga złożenia pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 9. W celu wykazania, iż w stosunku do podmiotów o których mowa w ust. 8 nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pzp. (o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia), zamawiający żąda złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.1 i 3.2 informacji o oświadczeniach i dokumentach, dotyczących tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną