Przetargi.pl
Remont dróg na terenie powiatu olkuskiego w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg na terenie powiatu olkuskiego w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg na terenie powiatu olkuskiego w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia opisanych poniżej. a) Część I - Remont drogi powiatowej nr 1085K od drogi nr 94 - Sieniczno - Zimnodół w miejscowości Zimnodół w km 0+000 do 1+094. Roboty będą wykonywane na drodze powiatowej nr 1085K na odcinku pomiędzy drogą krajową nr 94 a miejscowością Zimnodół. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz do oznakowania odcinka drogi na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach w/w zadania zawiera załącznik nr 5a do SIWZ - Kosztorys ślepy. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego kosztorysu ślepego - załącznik nr 5a do SIWZ. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia recepty na masę asfaltową w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Receptę na masę asfaltową należy przyjąć dla natężenia ruchu KR2. Najpóźniej w dniu odbioru Wykonawca przedstawi badania laboratoryjne zgodności wbudowanej masy z receptą jak również przedstawi badania grubości wbudowanej masy (2 próbki). Miejsce pobrania próbki zostanie wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. b) Część II - Remont drogi powiatowej nr 1155K Skała - Tarnawa - Imbramowice - Ulina Wielka w miejscowości Imbramowice w km 4+426 do 5+676. Roboty będą wykonywane na drodze powiatowej nr 1155K na długości odcinka 1250 mb od szkoły w Imbramowicach w kierunku miejscowości Tarnawa. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz do oznakowania odcinka drogi na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach w/w zadania zawiera załącznik nr 5b do SIWZ - Kosztorys ślepy. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego kosztorysu ślepego - załącznik nr 5b do SIWZ. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia recepty na masę asfaltową w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Receptę na masę asfaltową należy przyjąć dla natężenia ruchu KR2. Najpóźniej w dniu odbioru Wykonawca przedstawi badania laboratoryjne zgodności wbudowanej masy z receptą jak również przedstawi badania grubości wbudowanej masy (3 próbki). Miejsce pobrania próbki zostanie wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. c) Część III - Remont drogi powiatowej nr 1154K Przeginia - Sułoszowa - Trzyciąż w miejscowości Jangrot w km 0+000 do 0+828 i od 0+943 do 2+200. Roboty będą wykonywane na drodze powiatowej nr 1154K na odcinku od miejscowości Jangrot w kierunku miejscowości Sułoszowa. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz do oznakowania odcinka drogi na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach w/w zadania zawiera załącznik nr 5c do SIWZ - Kosztorys ślepy. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego kosztorysu ślepego - załącznik nr 5c do SIWZ. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia recepty na masę asfaltową w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Receptę na masę asfaltową należy przyjąć dla natężenia ruchu KR2. Najpóźniej w dniu odbioru Wykonawca przedstawi badania laboratoryjne zgodności wbudowanej masy z receptą jak również przedstawi badania grubości wbudowanej masy (4 próbki). Miejsce pobrania próbki zostanie wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. d) Część IV - Remont drogi powiatowej nr 1148K Wierzchowisko - Budzyń w miejscowości Budzyń od km 1+600 do 2+750. Roboty będą wykonywane na drodze powiatowej nr 1148K na odcinku od miejscowości Budzyń w kierunku Wierzchowiska. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz do oznakowania odcinka drogi na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach w/w zadania zawiera załącznik nr 5d do SIWZ - Kosztorys ślepy. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego kosztorysu ślepego - załącznik nr 5d do SIWZ. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia recepty na masę asfaltową w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Receptę na masę asfaltową należy przyjąć dla natężenia ruchu KR2. Najpóźniej w dniu odbioru Wykonawca przedstawi badania laboratoryjne zgodności wbudowanej masy z receptą jak również przedstawi badania grubości wbudowanej masy (2 próbki). Miejsce pobrania próbki zostanie wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. e) Część V - Remont drogi powiatowej nr 1147K Poręba Górna - Porąbka w Porębie Górnej w km 0+000 do 1+300. Roboty będą wykonywane na drodze powiatowej nr 1147K na odcinku od miejscowości Poręba Górna w kierunku Porąbki. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz do oznakowania odcinka drogi na czas prowadzenia robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach w/w zadania zawiera załącznik nr 5e do SIWZ - Kosztorys ślepy. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego kosztorysu ślepego - załącznik nr 5e do SIWZ. W przedmiotowym postępowaniu obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt polisy ubezpieczeniowej na zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia recepty na masę asfaltową w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Receptę na masę asfaltową należy przyjąć dla natężenia ruchu KR2. Najpóźniej w dniu odbioru Wykonawca przedstawi badania laboratoryjne zgodności wbudowanej masy z receptą jak również przedstawi badania grubości wbudowanej masy (3 próbki). Miejsce pobrania próbki zostanie wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz do podpisania wraz z protokołem końcowego odbioru robót, dokumentu gwarancyjnego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia. Liczba części wynosi 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) dla części I - 6.300,00 PLN (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 00/100), b) dla części II - 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100), c) dla części III - 14.000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100), d) dla części IV - 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), e) dla części V - 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zarządu Drogowego w Olkuszu - Bank Pekao S.A. nr konta 14 1240 4748 1111 0000 4869 7828. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów złożonych w ofercie). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach