Przetargi.pl
Remont dróg gminnych : 1. Tarnawa - Soślina - Zbydniów, 2. Kobylec - Janikówka, 3. Zbydniów - Filipówka obejmujący likwidację szkód powodziowych.

Gmina Łapanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-740 Łapanów, Łapanów 34
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6134057, 6853901, 6853501 , fax. 014 6853900
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapanów
    Łapanów 34 34
    32-740 Łapanów, woj. małopolskie
    tel. 014 6134057, 6853901, 6853501, fax. 014 6853900
    REGON: 00054552100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych : 1. Tarnawa - Soślina - Zbydniów, 2. Kobylec - Janikówka, 3. Zbydniów - Filipówka obejmujący likwidację szkód powodziowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót odwadniających, podbudowy i nawierzchni asfaltowej. 1.Tarnawa - Soślina - Zbydniów - roboty odwadniające - 99m3, ułożenie ścieków 280 mb, wykonanie dolnej w-wy podbudowy 2057m2, wykonanie górnej w-wy podbudowy 2270m2, wykonanie nawierzchni asfaltowej - 2153m2. 2. Kobylec - Janikówka - roboty odwadniajace - 35m2, wykonanie górnej w-wy podbudowy 2246m2, wykonanie nawierzchni asfaltowej - 1763m2. 3. Zbydniów - Filipówka - roboty odwadniające - 6,5 m3,ułożenie ścieków 65 mb wykonanie dolnej w-wy podbudowy - 2972m2, wykonanie górnej w-wy podbudowy - 4550m2, wykonanie nawierzchni asfaltowej - 3754m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art 24, a spełniający warunki art. 22 prawa zamówień publicznych i warunki okreslone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składając ofertę na załączonym formularzu stanowiacym zał. nr 1, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć : aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawnionych nie wczesniej niż miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z KRK w zakresie okreslonym w art.24 ust 1 pkt - 4-8,ustawy, wystawionej nie wczesniej niż miesiecy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jesli dotyczy, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art 22 ust. 1 i art.24 ust.1 i 2 Pzp , - wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót tj w okresie od 15.04.2004 do 14.04.2009, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadajacej swoim rodzjem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów/ referencji / potwierdzajacych ,że roboty te zostały wykonane należycie / wartość wykonanych robót nie może być mniejsza niż kwota brutto zaoferowana w ofercie/.- wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniajace wymagania o samorzadach zawodowych architektów i inzynieró budownictwa w zakresie dróg.Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia w/w osób oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na liste członków Okręgowej Izby Inzynierów Budownictwa. - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w której wykonawca posiada rachunke, potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż wartość ofertowa przedmiotowego zamówienia. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapanow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach