Przetargi.pl
Remont dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2009 w miejscowości: Bębło, Biały Kościół, Giebułtów

Gmina Wielka Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 32-089 Wielka Wieś, ul. Wesoła 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4191704 , fax. 012 4191705
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Wieś
    ul. Wesoła 48 48
    32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie
    tel. 012 4191704, fax. 012 4191705
    REGON: 00055178600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2009 w miejscowości: Bębło, Biały Kościół, Giebułtów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dróg będących w zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2009 w miejscowości: Bębło, Biały Kościół, Giebułtów 1. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Bębło - droga do koloni zachodniej (dz. nr 73 w Bęble) - ścinanie poboczy - koryta wykonywane na całej szerokości jezdni - podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna - podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna 2) Biały Kościół - Krzemieniec (dz. nr 685/1 w Białym Kościele) - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa wiążąca) - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa ścieralna) - obsypanie poboczy destruktem asfaltowym 3) Biały Kościół / Prądnik Korzkiewski - skalska droga (dz. nr 692 w Białym Kościele / dz. nr 264 w Prądniku Korzkiewskim) - rozbiórka zniszczonych ścieków z elementów betonowych - ścieki z elementów betonowych - podbudowa z kruszyw łamanych gr. 15cm - wycięcie zniszczonego asfaltu piłą mechaniczną - rozbiórka zniszczonej nawierzchni bitumicznej - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa wiążąca) - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa ścieralna 4) Giebułtów - ul. Podwikle (dz. nr 329 w Giebułtowie K601447) - rozebranie przepustów rurowych - oczyszczenie poboczy - podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna - podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna - wykonanie rowu krytego z rur betonowych ? 600 - skropienie poboczy bitumem 1.2 Szczegółowy zakres robót ujęty został w przedmiarach robót stanowiących załącznik do niniejszej dokumentacji projektowej, które stanowią materiały pomocnicze przy wyliczaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3 Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obecnie obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i zgodnie z zasadami BHP. 1.4 Wykonawca informować będzie telefonicznie Zamawiającego każdorazowo o planowanym rozpoczęciu robót na poszczególnych drogach będących w Zarządzie Gminy. 1.5 Wykonawca będzie inspiratorem i koordynatorem wszelkich prac, uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.6 Wykonawca dokona stosownego zgłoszenia robót. 1.7 Zapewnić wykonanie uzgodnień i projektów organizacji ruchu na czas robót z bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót oraz utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji. 1.8 Uzgodnienie objazdów i zamknięcia dróg z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność transportu publicznego w tym MPK. 1.9 Wszelkie inne roboty konieczne do wykonania zadania nie wymienione powyżej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakresu przedmiotu określonego w SIWZ. Rozliczenie robot następować będzie na podstawie protokołów odbioru rzeczywiście wykonanych robót oraz kosztorysu powykonawczego sporządzonego na nośnikach oraz cenach jednostkowych z kosztorysu ofertowego wykonanego na całość przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 1) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, 2) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, 3) warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych , 4) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wadium w kwocie 5 tys. zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a) wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 300 tyś. każda. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora, wartość robót oraz datę realizacji robót.Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna roboty budowlane związane z budową, przebudową lub remontem dróg tłuczniowych oraz z nawierzchni bitumicznej . b) mieć w dyspozycji personel: -kierownika budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg ,oraz wykazać że przynależy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa -osobę uprawnioną do kierowania ruchem drogowym - operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania robót. c) mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny o prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to: koparka - 2 szt. równiarka-2 szt. walec statyczny - 3 szt. rozkładarka mas bitumicznych o szerokości od 3m do 6 m - 3 szt. środki transportu w ilości i ładowności zapewniającej ciągłość pracy minimum 2 szt. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VII, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum potencjału kadrowego to -kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg , -osoba uprawniona do kierowania ruchem drogowym - operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania robót. 1.7. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osoby przewidzianej do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz osoby uprawnionej do kierowania ruchem 1.8. Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.9. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 300 tyś. każda. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora, wartość robót oraz datę realizacji robót. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna roboty budowlane związane z budową, przebudową lub remontem dróg tłuczniowych oraz z nawierzchni bitumicznej . W zakresie doświadczenia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnych musi udowodnić że spełnia warunek udziału w postępowaniu. 1.10. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 1.11 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz . Wymagane minimum potencjału technicznego to: koparka - 2 szt. równiarka-2 szt. walec statyczny - 3 szt. rozkładarka mas bitumicznych o szerokości od 3m do 6 m - 3 szt. środki transportu w ilości i ładowności zapewniającej ciągłość pracy minimum 2 szt. 1.12 Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach