Przetargi.pl
Remont części pomieszczeń na I i II piętrze w istniejącym budynku administracyjno - biurowym Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. F. Chopina 16A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7880065 , fax. 017 7880069
  • Data zamieszczenia: 2011-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
    ul. F. Chopina 16A 16A
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7880065, fax. 017 7880069
    REGON: 83046686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części pomieszczeń na I i II piętrze w istniejącym budynku administracyjno - biurowym Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu części pomieszczeń w budynku administracyjno - biurowym Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu przy ul. Chopina 16A zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót budowlanych stanowiącymi załączniki do SIWZ. Remont dotyczy 3 pomieszczeń na I piętrze (sekretariat, gabinet Dyrektora urzędu oraz gabinet Zastępcy dyrektora) oraz 5 pomieszczeń na II piętrze o numerach 24, 30, 31, 32, 34 oraz korytarza. Projekt budowlany ma charakter nadrzędny nad pozostałą dokumentacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w projekcie budowlanym - załącznik nr 7 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiarach robót - załączniki nr 9 do SIWZ. Całość robót będzie prowadzona w obiekcie użytkowanym (czynnym) przy zachowaniu jego funkcjonalności i braku kolizji w drogach komunikacyjnych przez cały okres realizacji prac. Wykonawca jest zobowiązany do takiej organizacji prac remontowych, by nie zakłócić obsługi klientów i pracy urzędników w budynku przy ul. Chopina 16A w Mielcu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do szczelnego wydzielenia niebezpiecznych obszarów roboczych, tak by nie powodować przenikania zanieczyszczeń do użytkowej części budynku. Prace szczególnie głośne muszą być prowadzone w dni robocze w godzinach popołudniowych (po godzinie 15.15) lub w dni wolne od pracy. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu prac w danym obszarze roboczym sprząta obszar, usuwa wszelkie zbędne przedmioty, materiały i narzędzia. Po przekazaniu pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych do użytkowania Zamawiającemu, obszary te muszą być wyczyszczone, umyte i zakonserwowane zgodnie z wymogami technicznymi i estetycznymi. Odbiór i przywrócenie funkcjonalności tych obszarów odbędzie się po ocenie technicznej i podpisaniu protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia wszelkich zbędnych przedmiotów, materiałów i narzędzi. Roboty będą wykonane zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Harmonogram prac i termin ich wykonywania zostanie uzgodniony w dniu podpisania umowy. Wykonawca winien zapoznać się z warunkami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ - istotne postanowienia umowy. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są marki, znaki towarowe, producenci, dostawcy, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia. W przypadku oferty równoważnej wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie ofertę, która spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wykonawca stosując materiały i urządzenia własne zobowiązuje się stosować materiały i urządzenia nowe, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć aprobaty, certyfikaty na materiały i wyroby budowlane zastosowane do wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach