Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8593430 , fax. 61 8593429
  • Data zamieszczenia: 2015-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8593430, fax. 61 8593429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego emulsją i grysami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2) Zamówienie będzie realizowane etapami, w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego. 3) Uszkodzone nawierzchnie dróg będą kwalifikowane do remontu w zakresie określonym przez umocowanych pracowników Zamawiającego. 4) Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w SPECYFIKACJACH TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH zawartych w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakresy robót objętych zamówieniem Zamówienie podzielono na 5 zadań: Zadanie I - teren gmin: Dopiewo, Buk, Komorniki Zadanie II - teren gmin: Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne Zadanie III - teren gmin: Czerwonak, Murowana Goślina Zadanie IV - teren gmin: Kleszczewo, Kostrzyn, Swarzędz Zadanie V - teren gmin: Kórnik, Mosina 1) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania I W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Dopiewo, Buk, Komorniki. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m? wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 40 000,00 zł brutto. 2) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania II W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m? wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 40 000,00 zł brutto. 3) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania III W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Czerwonak i Murowana Goślina. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m? wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 40 000,00 zł brutto. 4) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania IV W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Kleszczewo, Kostrzyn, Swarzędz. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m? wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 90 000,00 zł brutto. 5) Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania V W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Kórnik i Mosina. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m? wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 100 000,00 zł brutto. 3. Sposób realizacji zamówienia 1) Technologie usuwania uszkodzeń nawierzchni i materiały użyte do tego celu należy dostosować do rodzaju i wielkości uszkodzenia. 2) Uszkodzenia nawierzchni (ubytki i złuszczenia) oraz uszkodzenia krawędzi jezdni (obłamania) należy naprawiać emulsją i grysami przy pomocy remontera, 3) Sposób usunięcia w/w uszkodzeń nawierzchni określono w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, załączonej do niniejszej SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 5) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca roboty zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I - 1 200,00 zł Zadanie II - 1 200,00 zł Zadanie III - 1 200,00zł Zadanie IV - 2 700,00 zł Zadanie V - 3 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu Nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach