Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo

Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Os. Przyjaźni 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6779701 , fax. 058 6779700
  • Data zamieszczenia: 2011-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
    Os. Przyjaźni 6 6
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6779701, fax. 058 6779700
    REGON: 00054511300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo: - z wycięciem krawędzi -maksymalnie 70m3 mieszanki asfaltowo-bitumicznej - bez wycięcia krawędzi - maksymalnie 30m3 mieszanki asfaltowo-bitumicznej Technologia wykonania remontu cząstkowego będzie zawierała następujące elementy robót: 1. Obcięcie krawędzi uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów - (opcjonalnie) 2. Wybranie wyciętych i luźnych kawałków, oczyszczenie, osuszenie uszkodzonego miejsca, wywiezienie gruzu do utylizacji 3. Skropienie (lub posmarowanie) emulsję asfaltową kationową szybkorozpadową niemodyfikowaną krawędzi i miejsca ubytku. 4. Wypełnienie uprzednio przygotowanego miejsca mieszanką asfaltową z wytwórni lub z recyklera - w przypadku ubytków przekraczających 6 cm głębokości należy układać masę w warstwach. Zagęszczenie ułożonej masy na równo z istniejącą nawierzchnią. W przypadku układania warstwowo wypełnienia należy każdorazowo zagęścić kolejne warstwy. UWAGA! Różnice między naprawioną powierzchnią, a sąsiadującymi powierzchniami mierzone łatą o długości 4 m nie powinny być większe od 10 mm oraz w miejscach wypełnień nie mogą powstawać zastoiska wody. 5. Połączenia starej nawierzchni z krawędzią ubytku wypełnić asfaltową masą zalewową. 6. Nawierzchnię wyremontowaną posypać grysem. Prace naprawcze należy wykonywać w sprzyjających warunkach atmosferycznych tzn: - temperatury dodatnie (powyżej 0oC), - bez opadów Minimalna dobowa wydajność robót - 2m3/dobę. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie dopuszczenia do wbudowywania przez Wykonawcę wyrobów budowlanych, o niepełnej jakości. Zamawiający ma obowiązek przystąpić do wykonywania prac następnego dnia od otrzymania zgłoszenia w formie pisemnej (fax lub e-mail) przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wszelkie opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy spowodowane z tego tytułu będą uznawane przez Zamawiającego jako pozostawanie w zwłoce za co będą naliczane stosowne kary umowne. Dokumenty jakościowe tj. m.in. certyfikaty, atesty - Wykonawca będzie miał obowiązek przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy zrealizować kompleksowo zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 ,- zł słownie: jeden tysiąc złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium SA Nr konta: 80 1160 2202 0000 0000 6196 3934 z podaniem tytułu: wadium - RZPO.271.1.2011.MP - Remont cząstkowy nawierzchni dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniężnej Wykonawca załącza do oferty 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Beneficjentem takich dokumentów musi być zamawiający (nazwa, adres). Dokument taki - gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter nieodwołalny i bezwarunkowy oraz być płatnym na pierwsze wezwanie Beneficjenta. Dokument musi w sposób jednoznaczny wskazywać iż gwarant lub poręczyciel wypłaci bezwarunkowo kwotę wadium w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w treści dokumentu stanowiącego zabezpieczenie - wadium, powinno się znaleźć wyraźne stwierdzenie, że gwarant zapłaci określoną kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wadium składane (przez podmioty występujące wspólnie) w formie innej niż pieniężna wskazywać musi na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach