Przetargi.pl
REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH TECHNIKĄ PODWÓJNEGO SPRYSKU EMULSJĄ MODYFIKOWANĄ Z PODWÓJNYM ZASYPANIEM GRYSEM FRAKCJI 2-5 ORAZ REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MIESZANKAMI MINERALNO- ASFALTOWYMI

Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-650 Kłodawa, ul. Dąbska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2730622 , fax. 063 2730688
  • Data zamieszczenia: 2010-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
    ul. Dąbska 17 17
    62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2730622, fax. 063 2730688
    REGON: 00053039900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH TECHNIKĄ PODWÓJNEGO SPRYSKU EMULSJĄ MODYFIKOWANĄ Z PODWÓJNYM ZASYPANIEM GRYSEM FRAKCJI 2-5 ORAZ REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MIESZANKAMI MINERALNO- ASFALTOWYMI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie dotyczy remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w miejscowościach Cząstków i Rysiny Kolonia, który to przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. Zadanie 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w miejscowości Cząstków, gmina Kłodawa, o szerokości 4,9 m. Występują liczne spękania siatkowe nawierzchni na całym ciągu drogowym. Przewidziane jest do realizacji wykonanie remontu cząstkowego związanego z naprawą warstwy ścieralnej techniką podwójnego sprysku emulsją modyfikowaną z podwójnym zasypaniem grysem frakcji 2-5 w ilości 932 metry kwadratowe. Zadanie 2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej drogi gminnej w miejscowości Rysiny Kolonia, gmina Kłodawa, o szerokości 4,9 m. Występują liczne spękania siatkowe nawierzchni na całym ciągu drogowym.Przewidziane jest do realizacji wykonanie remontu cząstkowego związanego z naprawą warstwy ścieralnej techniką podwójnego sprysku emulsją modyfikowaną z podwójnym zasypaniem grysem frakcji 2-5 w ilości 1.650,00 metrów kwadratowych oraz wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno - asfaltowymi w ilości 100 kg/ metr kwadratowy, to jest warstwy 4 cm w ilości 294,50 metra kwadratowego. Zarówno roboty, jak i posiadany sprzęt, powinny być zgodne z reżimami technologicznymi podanymi w Specyfikacji Technicznej. Wykonawcom zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na odcinkach, których dotyczy wykonanie robót w zakresie remontu dróg. Uwaga- Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie powinien posiadać Wykonawca znajduje się w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Wykonujący zamówienie publiczne, jak wynika z SST, musi posiadać możliwość dysponowania następującym sprzętem: - szczotka mechaniczna, - skrapiarka do bitumu przewoźna, - kombajn do remontów nawierzchni emulsją i grysami, - walec drogowy ogumiony lub lekki walec statyczny 10 t. Przedmiotem odbioru końcowego będzie pełny zakres przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej z Wykonawcą umowy, o której mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie: a) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do terminu określonego w SIWZ o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, wystąpienia zdarzeń losowych takich, jak: śmierć Wykonawcy inwestycji - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych niemożliwych do przewidzenia w porze roku, której dotyczy realizacja, przedłużającą się procedurą przetargową na wybór Wykonawcy inwestycji, wynikającą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy inwestycji, wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, w tym siły wyższej, np. trąby powietrznej, pożaru, powodzi. b) zmiany sposobu i zakresu robót objętych projektem, w tym: zaistnieniem istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpieniem okoliczności, powodujących konieczność zrezygnowania przez Zamawiającego z części zakresu robót realizowanych przez Wykonawcę robót w ramach inwestycji, tj. z powodu błędu w dokumentacji projektowej nie zachodzi konieczność ich wykonania. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy inwestycji, o którym mowa w umowie zostanie pomniejszone przez zastosowanie procentu, o jaki zmniejszyła się wartość robót z kosztorysu ofertowego Wykonawcy robót w stosunku do wartości zakresu robót wykonanych przez wykonawcę robót. c) Wystąpienia innych okoliczności skutkujących koniecznością wprowadzenia zmian do umowy, w tym: zmiany stawek podatku od towarów i usług, koniecznością sprostowania oczywistych omyłek i błędów pisarskich, innych zmian dotyczących realizacji Projektu koniecznych do prawidłowej realizacji umowy. Zmiany dokonane w w/w przypadkach wymagają dochowania formy pisemnej. Warunkiem dokonania w/w zmian jest następująca przesłanka: wprowadzone istotne zmiany nie mogą być niekorzystne dla zamawiającego i nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia dla Wykonawcy. Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, - Wykonawca udzieli 1-rocznej gwarancji na wykonane roboty oraz dostarczone i wbudowane materiały, o której mowa w paragrafach 9 i 10 wzoru umowy. Cena zawierać będzie wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym koszt doprowadzenia wody i energii elektrycznej na teren prowadzonych robót stosownie do potrzeb oraz pozostałe koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia nie ujęte w przedmiarze robót, w tym zwłaszcza: zabezpieczenie terenu objętego robotami, prawidłowe oznakowanie dróg na czas prowadzenia robót, inne, niezbędne koszty przewidziane do poniesienia, a nie wyszczególnione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tys. zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu- na konto Zamawiającego nr: 70 8545 0008 0000 0286 0014 9093 Bank Spółdzielczy w Kłodawie, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Dowód wniesienia wadium należy umieścić w ofercie za formularzem ofertowym. 4) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4.4.a. 4.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4.4.a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach