Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Nekla w roku 2010

Gmina Nekla ogłasza przetarg

  • Adres: 62-330 Nekla, ul. Dworcowa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4386011 , fax. 061 4386490
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nekla
    ul. Dworcowa 10 10
    62-330 Nekla, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4386011, fax. 061 4386490
    REGON: 00053869100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nekla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Nekla w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Nekla w roku 2010 zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST) oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: a.część pierwsza - remont cząstkowy nawierzchni poprzez powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów i emulsji. b.część druga - remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych poprzez wzruszenie zrywakiem na głębokość 8cm, przeprofilowanie równiarką i uwałowanie walcem stalowym na mokro. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru całości lub poszczególnych części zamówienia. 4.Możliwe jest składanie ofert częściowych. 5.Dokładny zakres zamówienia określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna będąca załącznikiem do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 4.spełniają wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 5.warunki szczególne wymagane od wykonawców: a.zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez krótszy okres, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn.: - dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni poprzez powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów i emulsji, oraz - dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowych poprzez przeprofilowanie równiarką i zagęszczenie walcem stalowym. b.dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane i należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c.dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, wydanym przez odpowiednią Komendę Wojewódzką Policji, d.dysponują lub będą dysponować minimum 3 pracownikami bezpośrednio wykonującymi roboty z zakresu przedmiotu zamówienia, e.dysponują lub będą dysponować sprzętem opisanym w punkcie 3 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, f.spełniają wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis oceny Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki wyżej określone w punktach 1 - 5, czy została ona prawidłowo podpisana oraz czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w materiałach przetargowych. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; - wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę (na podst. art. 89 ustawy), która: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty ogólne: a.podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2 do siwz; b.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3 do siwz; c.koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; d.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; f.oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat (załącznik 4 do siwz); g.oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (załącznik 5 do siwz); h.wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia (załącznik 6 do siwz), tzn.: - dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni poprzez powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów i emulsji, oraz - dwie roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowych poprzez przeprofilowanie równiarką i zagęszczenie walcem stalowym. Z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac budowlanych (referencje), podaną datą, miejscem, zakresem oraz wartością wykonanych usług. i.wykaz osób (minimum 3 osoby), które będą bezpośrednio wykonywać przedmiot zamówienia ze wskazaniem (załącznik 7 do siwz): - osoby posiadającej uprawnienia budowlane. Do wykazu winno być załączone zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - osoby posiadającej uprawnienia do kierowania ruchem drogowym. Do wykazu winno być załączone zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, wydanym przez odpowiednią Komendę Wojewódzką Policji. j.wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, wskazanego w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Powyższe dokumenty powinny zostać złożone w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa: a.dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b.zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa o wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (tzw. umowa konsorcjum); - dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnika nie jest zawarte w umowie konsorcjum; - dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nekla.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach