Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej w ciągu dróg wojewódzkich nr 188 Człuchów - Piła, 189 Jastrowie - Złotów - Więcbork i 179 Rusinowo - Piła na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowie

Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu - Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, Za Dworcem 3a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2633434 , fax. 067 2635618
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu - Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
    Za Dworcem 3a 3a
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2633434, fax. 067 2635618
    REGON: 63128080900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej w ciągu dróg wojewódzkich nr 188 Człuchów - Piła, 189 Jastrowie - Złotów - Więcbork i 179 Rusinowo - Piła na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej w ciągu dróg wojewódzkich nr 188 Człuchów - Piła, 189 Jastrowie - Złotów - Więcbork i 179 Rusinowo - Piła na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. 1.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Pzp. 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym powierzone zostanie wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: a) kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi lub uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń; b) dwie osoby do kierowania ruchem posiadające zaświadczenie do kierowania ruchem drogowym. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. 2.3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zadania na drogach publicznych w zakresie remontów cząstkowych, każde o wartości nie niższej niż pięćdziesiąt tysięcy PLN. 2.4. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.5. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w zakresie tu określonym: a) remonter do recyklingu o wydajności min 0,900 Mg/h (min. liczba jednostek - 2); b) frezarka do nawierzchni drogowych (min. liczba jednostek - 1); c) układarka do rozkładania masy mineralno-bitumicznej (min. liczba jednostek - 1); d) termos do przewozu mieszanki bitumicznej (min. liczba jednostek - 1); e) Walec do 10 ton (min. liczba jednostek - 1); f) zagęszczarka płytowa (min. liczba jednostek - 1). 2.6. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.5. 6.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1. Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 Ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Informację o osobach, które będą odpowiedzialne za wykonanie robót (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami/ruchem potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ. Do informacji winne być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz zaświadczeń do kierowania ruchem drogowym, a także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 2.3. Informację o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.5. Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ. Do informacji należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w przedstawionym wykazie Wykonawca wykazał sprzęt, którym będzie dysponował. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1.1, 1.2, muszą być złożone przez każdy podmiot. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać dokument ustanawiający pełnomocnika umocowanego do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach