Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Nekla polegający na remoncie ubytków nawierzchni za pomocą emulsji i grysów przy użyciu remontera typu Patcher

Gmina Nekla ogłasza przetarg

  • Adres: 62-330 Nekla, ul. Dworcowa 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4386011 , fax. 061 4386490
  • Data zamieszczenia: 2014-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nekla
    ul. Dworcowa 10 10
    62-330 Nekla, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4386011, fax. 061 4386490
    REGON: 00053869100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nekla.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Nekla polegający na remoncie ubytków nawierzchni za pomocą emulsji i grysów przy użyciu remontera typu Patcher
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Nekla polegający na remoncie ubytków nawierzchni za pomocą emulsji i grysów przy użyciu remontera typu Patcher. 2. Zakres zadania obejmuje 6 300 m2. Zamawiający będzie określał Wykonawcy na bieżąco zakres robót do wykonania wraz z lokalizacją oraz terminami realizacji każdego zakresu zamówienia osobno w formie pisemnej lub ustnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót. 3. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę. 4. Czas przystąpienia do realizacji usługi ustala się na: a. w trybie awaryjnym/nagłym do 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego, faksem lub drogą elektroniczną, w sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego, b. w trybie zwykłym zgodnie z uzgodnieniami przyjętymi przy każdorazowym zlecaniu prac. 5. Wymagania szczegółowe stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w czasie i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego w przeddzień o planowanym przystąpieniu do wykonywania zleconych usług. b. Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania sprawnym sprzętem oraz posiadania ważnego ubezpieczenia OC pojazdu. c. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. d. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. e. Wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego ze wskazanym przedstawicielem Wykonawcy. f. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a. Szczegółową Specyfikacją Techniczną (załącznik nr 1 do siwz). b. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). UWAGA: a) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. b) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Ilekroć w szczegółowej specyfikacji technicznej lub w SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nekla.nowoczesnagmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach