Przetargi.pl
Remont ciągu pieszo-jezdnego ul. Starowiejskiej w Czarnej Wodzie

Gmina Miejska Czarna Woda ogłasza przetarg

  • Adres: 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5878855 w. 38 , fax. 058 5878801
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Czarna Woda
    ul. Mickiewicza 7 7
    83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie
    tel. 058 5878855 w. 38, fax. 058 5878801
    REGON: 19024010700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ciągu pieszo-jezdnego ul. Starowiejskiej w Czarnej Wodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont ciągu pieszo-jezdnego ul. Starowiejskiej w Czarnej Wodzie
    a) Remont obejmuje następujące prace:
    Roboty rozbiórkowe:
    - rozbiórka chodników z płyt betonowych 50*50*7cm- 250m2
    - rozebranie krawężników betonowych- 250mb
    - wywiezienie gruzu na odległość do 3km
    - cięcie piłą nawierzchni betonowych
    Roboty ziemne:
    - roboty ziemne wykonane koparkami- 731,25m3
    - mechaniczne zagęszczenie podłoża- 1820m2
    Podbudowy, ciąg pieszo- jezdny:
    - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15cm- 1680m2
    - podbudowa betonowa gr. 12cm- 1680m2
    - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8Cm - 420m2
    - nawierzchnia z płyt drogowych betonowych typu YOMB 75*100 cm.- 1260m2
    - ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego - 280m2
    Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje:
    - naprawę i przywrócenie do stanu poprzedniego uszkodzonych urządzeń i terenu, organizację i urządzenie placu budowy,
    - dostarczenie atestów, aprobat, certyfikatów, deklaracji zgodności, świadectw jakości na użyte materiały,
    - po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu placu budowy.
    Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:
    a) opis techniczny i przedmiar robót,
    b) mapka sytuacyjna,
    b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
    Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty.
    O ile w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne.
    Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
    Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: w kwocie 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100).
    Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
    Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
    W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 11 8342 0009 4003 2001 2000 0004 (decyduje DATA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp kserokopię dokumentu wadium należy trwale złączyć z ofertą, a oryginał złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego albo oryginał złożyć wraz z ofertą, ale w oddzielnej kopercie.
    W przypadku gwarancji (poręczeń) z ich treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. i ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania.
    Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
    Przypadki, w których Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego:
    - odmowa podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
    - niewniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
    Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach