Przetargi.pl
Remont chodników wzdłuż dróg powiatowych.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 30
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4424955 , fax. 061 4424955
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Poznańska 30 30
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4424955, fax. 061 4424955
    REGON: 63128114000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodników wzdłuż dróg powiatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty związane z ułożeniem nawierzchni z kostki betonowej wzdłuż dróg powiatowych w gminach: Kuślin, Lwówek, Miedzichowo, Nowy Tomyśl i Zbąszyń. Przedmiot zamówienia ujęto w 5 pakietach. - pakiet nr 1 - remont chodników na terenie gminy Kuślin - pakiet nr 2 - remont chodników na terenie gminy Lwówek - pakiet nr 3 - remont chodników na terenie gminy Miedzichowo - pakiet nr 4 - remont chodników na terenie gminy Nowy Tomyśl - pakiet nr 5 - remont chodników na terenie gminy Zbąszyń Wymaga się, aby oferent dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian ilości wielkości zamówienia w ramach zawartej umowy. W przypadku zmniejszenia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca ponosi wszelki koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi koszty dojazdu i powrotu sprzętu na wyznaczone miejsca oraz koszty ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z miejscem realizacji zadania oraz z warunkami związanymi z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu przed przystąpieniem do wykonywania prac. Zakres prac i odpowiedzialności Wykonawcy obejmuje również: - organizację i zagospodarowanie zaplecza wykonywania robót, / Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla odbywającego się ruchu drogowego, okolicznych mieszkańców i firm / - uporządkowanie terenu po wykonywanych pracach, / ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji/ - po zakończeniu robót na danym odcinku drogi, uzyskanie od pracownika wyznaczonego i upoważnionego przez Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Tomyślu potwierdzenia prac z określeniem zakresu rzeczowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają : - opis przedmiotu zamówienia - szczegółowe warunki realizacji - załącznik nr 1 - kosztorysy ofertowe - załączniki nr 2.1 , 2.2, 2.3, 2.4, i 2.5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, *Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, * Wykonawca spełni warunek jeżeli udokumentuje wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie chodników o wartości tej roboty min. 60.000,00 zł brutto, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, * Wykonawca spełni warunek jeżeli do oferty zostaną dołączone: oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. * Wykonawca spełni warunek jeżeli do oferty zostanie dołączone oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 wraz z kosztorysem/ami ofertowym/mi wg załącznika nr 2,/ 2.1-2.5. 1.2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - załącznik nr 3.1 do 3.6 1.3. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.5. wykaz zrealizowanych co najmniej trzech robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika/ów o wartości tej roboty min. 60.00,00zł wraz z referencjami - wg załącznika nr 5 1.6. pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 1.7. parafowany wzór umowy - wg załącznika nr 6, 1.8. kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 1.9. kserokopię umowy spółki cywilnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem, jeśli Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa wyżej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /dz. U. Nr 87, poz. 606/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowytomysl.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach