Gmina Tłuszcz ogłasza przetarg
- Adres: 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7573016 , fax. 029 7573016
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tłuszcz
ul. Warszawska 10 10
05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie
tel. 029 7573016, fax. 029 7573016
REGON: 55066816600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku, zagospodarowanie terenu i wyposażenie świetlicy wiejskiej we wsi Dzięcioły, gmina Tłuszcz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku, zagospodarowanie terenu i wyposażenie świetlicy wiejskiej we wsi Dzięcioły, gmina Tłuszcz. Budynek świetlicy zlokalizowany jest na działkach o numerach ewidencyjnych 552/1 i 550/1. 1. Roboty remontowe budynku 1.1. Roboty rozbiórkowe - rozebranie podłóg, legarów, podkładów pod legary, elementów konstrukcji betonowych, - wykucie z muru stopni schodowych, ościeżnic drewnianych, - odbicie tynków wewnętrznych. 1.2. Roboty murowe - wykonanie ścianek działowych, - osadzenie podokienników i kratek wentylacyjnych, - uzupełnienie ścian cegłami na zaprawie cementowo - wapiennej, - montaż rur wentylacyjnych. 1.3. Roboty tynkarskie - wykonanie tynków wewnętrznych, - uzupełnienie tynków wewnętrznych, - licowanie ścian płytkami, - wykonanie cokolików, - wykonanie wyprawy elewacyjnej. 1.4. Roboty stolarskie - montaż okien, - montaż drzwi. 1.5. Roboty posadzkowe - wykonanie podkładów betonowych pod podłogi i posadzki, - wykonanie posadzek z płytek z kamieni sztucznych, - wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych. 1.6. Izolacje - wykonanie izolacji z folii polietylenowej pod posadzką, - wykonanie izolacji przeciwdźwiękowych ze styropianu, - wykonanie sufitów podwieszanych. 1.7. Roboty malarskie - malowanie starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną. 1.8. Roboty zewnętrzne - ocieplenie ścian styropianem, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na podsypce cementowo - piaskowej, - wykonanie obróbek blacharskich, - montaż rur z tworzyw sztucznych (orynnowanie), - wykonanie daszków nad drzwiami wejściowymi, - wykonanie balustrady schodowej. 2. Zagospodarowanie terenu 2.1. Wykonanie ogrodzenia. 2.2. Wykonanie chodników. 2.3. Wykonanie placów utwardzonych. 2.4. Wykonanie terenów zielonych. 3. Elementy małej architektury 3.1. Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw. 3.2. Dostawa koszy na śmiecie. 4. Wyposażenie świetlicy 5. Instalacje wodno-kanalizacyjne i c.o. 5.1. Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej. 5.2. Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej. 5.3. Wykonanie przykanalika ze zbiornikiem na fekalia. 5.4. Wykonanie studni wierconej. 5.5. Wykonanie przyłącza wodociągowego ze studni wierconej. 5.6. Wykonanie instalacji c.o. w pomieszczeniach socjalnych. 5.7. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach socjalnych. 5.8. Wykonanie instalacji c.o. w garażu i pomieszczeniu magazynowym. 5.9. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w garażu i pomieszczeniu magazynowym. 6. Instalacja zbiornikowa gazu płynnego 6.1. Montaż zbiornika gazu płynnego o pojemności 2 700 litrów. 6.2. Wykonanie przyłącza gazowego. 6.3. Wykonanie instalacji gazowej. 6.4. Wykonanie instalacji wewnętrznej. 6.5. Wykonanie instalacji odgromowej. 6.6. Demontaż istniejącej instalacji. 6.7. Wykonanie tablicy rozdzielczej i WLZ. 7. Instalacje elektryczne 7.1. Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego. 7.2. Instalacja gniazd wtykowych. 7.3. Wykonanie instalacji zasilania urządzeń. 7.4. Wykonanie instalacji odgromowej. 7.5.Wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej. 8. Projekt do wglądu w siedzibie Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczone wadium w wysokości 10 000zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Sprawdzenie spełnienia warunków w/w warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w SIWZ, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - niespełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Formularz oferty 2Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż kwota oferty na jeden i wszystkie wypadki 5Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - nadzór budowlany, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - niezbędne uprawnienia, doświadczenia i wykształcenia do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 6Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Aktualne uprawnienia budowlane nadzoru do kierowania robotami , aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność w/w pracowników do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez izbę) 7Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 8Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 9.kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tluszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 88 w zakresie wykonania kotłowni olejowo-gazowej wraz z instalacją wewnętrzną gazu na terenie JW. 4226 Komorowo k/Ostrów Mazowiecka
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie robót remontowych budynku biurowego w zakresie robót malarskich, posadzkarskich, przebudowy wybranych pomieszczeń i naprawy elewacji przy ul. Niecałej 2 w budynku Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowę elewacji 8-miu budynków z zabytkowego zespołu Osiedla Robotniczego przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego nr 35, 37, 39, 43, 76, 78, 80, 86 w Markach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku koszarowego nr 301 wraz z urządzeniami budowlanymi dla potrzeb internatowych CSŁiI w Zegrzu - Sprawa 43/2016
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 10, DS1, 26, 60, 100 i H7
Dodano: 2016-07-27 - Remont wejścia głównego do budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP-64/16)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i rozbudowa istniejącej zabudowy (remiza strażacka w trakcie budowy) wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek świetlicy wiejskiej
Dodano: 2016-07-26 - USUNIĘCIE RYS I SPĘKAŃ W KLATKACH SCHODOWYCH NR B I C W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-21 - Remont Auli z nową aranżacją w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Dodano: 2016-07-19 - MONTAŻ ROLET WEWNĘTRZNYCH W SALACH AUDIOWIZUALNYCH NR 313 I 314 ORAZ WYMIANA ELEKTRO - ZACZEPÓW DRZWIOWYCH W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-19