Przetargi.pl
Remont budynku Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Jasionowie.

Wójt Gminy Haczów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-213 Haczów, Haczów 573
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4391002 , fax. 013 4391696
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Haczów
    Haczów 573 573
    36-213 Haczów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4391002, fax. 013 4391696
    REGON: 37044020600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Jasionowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Jasionowie. Prace związane są z zabezpieczeniem pęknięć ścian Sali, które uwidoczniły się znacznie po powodzi jaka miała miejsce w 2008 roku na terenie Gminy Haczów. Opis prac do wykonania: 1. Wzmocnienie konstrukcji więźby dachowej 2. Wzmocnienie ścian i likwidacja pęknięć 3. Wykonanie izolacji fundamentów, odwodnienie terenu i wykonanie płytki odbojowej 4. Wzmocnienie fundamentów Uwagi dodatkowe: Budynek Zespołu Szkół dzieli się na 4 segmenty: Segment A - budynek najstarszy trzykondygnacyjny niepodpiwniczony z nieużytkowym poddaszem. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana. Układ konstrukcyjny - podłużny Długość: 22,2 m, szerokość 11,2 m Segment B budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony z nieużytkowym poddaszem. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana. Układ konstrukcyjny - podłużny. Długość 26 m, szerokość ;10 m Segment C1 - przewiązka budynek dwukondygnacyjny ,niepodpiwniczony z nieużytkowym poddaszem Konstrukcja budynku tradycyjna murowana. Układ konstrukcyjny - podłużny długość: 10,0 m, szerokość 9,2 m Segment C2 ( sala gimnastyczna) , budynek dwukondygnacyjny , niepodpiwniczony z nieużytkowym poddaszem. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana. Układ konstrukcyjny - podłużny. Długość: 24,5 m, szerokość: 20,9 m Funkcja budynku - budynek użyteczności publicznej- szkoła Prace były by wykonywane w segmencie B ( wzmocnienie więźby dachowej) oraz segmencie C ( wzmocnienie fundamentów, wykonanie izolacji, odwodnienie terenu, wykonanie płytki odbojowej likwidacja pęknięć ścian) W więźbie dachowej segmentu B należy ponownie wykonać podparcie płatwi słupem . Jednocześnie należy trwale połączyć słup z płatwią systemowymi łącznikami ciesielskimi . Podczas wykonywania prac należy sprawdzić połączenia pozostałych słupów z płatwiami . W przypadku braku mocowania należy wykonać takie połączenia. Prace wykonać zgodnie z projektem i przedmiarem robót. Całkowita likwidacja pionowych pęknięć na ścianach szczytowych i wewnętrznej ścianie podłużnej sali gimnastycznej będzie możliwa dopiero po wykonaniu pionowych wzmocnień . Wzmocnienia należy wykonać zgodnie z projektem i przedmiarem robót. Szczegółowe dane dotyczące obmiarów i szczegółowego zakresu prac znajdują się w przedmiarze robót dołączonym do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu nieograniczonym zostaną dopuszczone oferty firm, które: a) są uprawnione do wykonywania działalności objętej niniejszym postępowaniem b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Sposób dokonywania oceny spełniania w/w warunków: Komisja powołana przez Wójta Gminy Haczów dokona sprawdzenia podanych wyżej wymogów na podstawie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń przedstawionych przez każdego wykonawcę w złożonej ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku ( załącznik Nr 1 do SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) oświadczenie o braku zaległości podatkowych lub aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie o nie zaleganiu składek na ZUS potwierdzające ,że nie zalega z opłacaniem podatków lub aktualne zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku przekształceń firmy niezbędna jest ciągłość prowadzonej działalności f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (będące własnością Wykonawcy lub oddane do dyspozycji Wykonawcy). W przypadku oddania do dyspozycji pojazdów i personelu przez inne podmioty w celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. h) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. j) kosztorys ofertowy na wykonywanie prac objętych niniejszym postępowaniem sporządzony na podstawie dołączonego do niniejszej SIWZ przedmiaru robót. ( załącznik nr 4 SIWZ) k) uzupełniony harmonogram rzeczowo-finansowy określający terminy wykonania poszczególnych etapów prac wraz z podaniem ich wartości netto i brutto, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach