Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU PSM I I II STOPNIA W MIELCU - ETAP III

Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Tadeusza Kościuszki 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 586 29 76 , fax. (017) 586 29 76
  • Data zamieszczenia: 2012-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza
    ul. Tadeusza Kościuszki 10 10
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. (017) 586 29 76, fax. (017) 586 29 76
    REGON: 00078252800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psm.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU PSM I I II STOPNIA W MIELCU - ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - instalacyjnych związanych z remontem budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Mielcu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wykonanie prac ogólnobudowlanych remontowych na parterze budynku, a w szczególności: - Wymiana istniejących drzwi na nowe akustyczne, - Obudowa ścian sal lekcyjnych perforowaną płytą gipsowo - kartonową z właściwościami akustycznymi, - Malowanie ścian, - Czyszczenie i konserwacja boazerii w Sali Królewskiej, - Montaż sufitów podwieszanych (z wyłączeniem Sali Królewskiej), - Renowacja parkietu (cyklinowanie i lakierowanie), - Wykonanie posadzki z płytek typu Gres, - Wykonanie loży nad klatką schodową z przebiciem do Sali Królewskiej (schody wejściowe, wykonanie stropu), - Wykonanie konstrukcji podestu i przedłużenie sceny z desek w Sali Królewskiej. b) Wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania na parterze i w piwnicy budynku, c) Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie obwodów gniazd, oświetlenie oraz tablic - parter budynku oraz wykonanie oświetlenie iluminacyjnego elewacji budynku szkoły, d) Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji - parter budynku wraz z Salą Królewską. 3. Szczegółowy zakres prac określają: 1) Projekt Wielobranżowy Budowlano - Wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Mielec, ul. Kościuszki 10 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia - do momentu podpisania umowy (około 15.07.2012 roku) do dnia 31.08.2012 roku. 7. Uwagi realizacyjne: 1) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. 2) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury (faktur) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót (częściowy, lub końcowy), b) zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania częściowego, jednak nie częściej niż raz na trzy tygodnie kalendarzowe, c) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie jest wynagrodzeniem stałym i nie podlegającym waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie cząstkowych kosztorysów ofertowych (zsumowanych w formularzu cenowym) - dokumentów złożonych przez Wykonawcę na etapie ofertowania. f) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: a. protokoły badań, pomiarów i sprawdzeń, b. oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, c. dokumentację powykonawczą, d. gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 9. Kody CPV: - 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://psm.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach