Przetargi.pl
Remont budynku przy ul. Sienkiewicza 2 - przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku przy ul. Sienkiewicza 2 - przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektuje się wykonanie biura do obsługi klientów Urzędu Stanu Cywilnego przy drugiej klatce schodowej. Do pomieszczenia obsługi klientów USC należy zamontować ściankę przeszkloną z wbudowanymi drzwiami dwuskrzydłowymi. Przewiduje się wydzielenie poszczególnych pomieszczeń biurowych przeznaczonych na stanowiska rejestracji, archiwum oraz dla Kierownika USC i jego Zastępcy. Zakres prac adaptacyjnych obejmuje: - zamurowanie wnęki w ścianie piwnicy pod USC - montaż podciągu stalowego z dwóch dwuteowników i słupów nośnych - zabezpieczenie projektowanej konstrukcji stalowej antykorozyjnie i ogniochronnie - roboty wyburzeniowe ścian oraz wykonaniem nowych podziałów pomieszczeń - skrobanie, wyrównanie, gruntowanie, a następnie tynkowanie ścian i sufitów, w tym skucie i wyrównanie narożników - gipsowanie ścian w przebudowywanych pomieszczeniach - obudowa przewodów wentylacyjnych i wykonanie wentylacji grawitacyjnej, zabudowanie kurtyny powietrznej nad drzwiami wejściowymi - dwukrotne malowanie ścian, sufitów farbami akrylowymi zgodnie z projektem - montaż sufitów podwieszanych - wymiana oraz montaż nowych drzwi wewnętrznych zgodnie z projektem - zamontowanie ścianki przeszklonej z wbudowanymi drzwiami dwuskrzydłowymi - demontaż oraz montaż nowych instalacji i urządzeń elektrycznych - wyrównanie poziomów posadzki w pomieszczeniach biurowych - wykonanie nowej podłogi i położenie nowych wykładzin PCV oraz płytek granitowych podłogowych - montaż listew podłogowych pomiędzy pomieszczeniami z wykładziną PCV a pomieszczeniami granitu Uwagi: 1. W czasie wykonywania prac należy zachować sposób użytkowania całości obiektu oraz funkcji wewnętrznych pomieszczeń. 2. W trakcie wykonywania robót budowlanych budynek będzie normalnie użytkowany należy prace zaplanować tak, aby nie kolidowały z funkcjonowaniem obiektu. 3.Wszystkie wymienione powyżej prace budowlane powinny być wykonywane przez wykonawców uprawnionych do wykonywania przedmiotowych prac budowlanych. Pracownicy wykonujący poszczególne prace winni posiadać odpowiednie do wykonania kwalifikacje i posiadać potwierdzone aktualnymi dokumentami przeszkolenie dotyczące przepisów BHP. 4.Kierownik budowy powinien ustalić i przestrzegać harmonogram robót pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i osób postronnych przebywających w budynku użyteczności publicznej, a w szczególności: - odpowiednio oznakować plac budowy, zabezpieczyć rejon wykonywanych prac dla osób postronnych - materiały budowlane należy transportować i składować w miejscach wydzielonych i zabezpieczonych od osób postronnych w sposób uniemożliwiających ich niekontrolowane przemieszczanie - przy użyciu sprzętu mechanicznego (podnośniki, urządzenia samojezdne, dźwigi ) pracownicy obsługujący posiadać odpowiednie przeszkolenie i dokumenty uprawniające do ego obsługi oraz używać tak aby nie uszkodzić naziemnych elementów budynku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadania wiedzy i doświadczenia ; dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz będzie brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu: 1. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. 1.1. Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu jednej robót budowlanej polegającej budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. 2. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Zamawiający wymaga, by wykonawca dysponował osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci wentylacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3.1. Zamawiający wymaga, by wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 1 do formularza oferty) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, albo oświadczenie dotyczące zakresu zapisanego w art 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jeśli Wykonawcą jest osoba fizyczna. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych (potwierdzających spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (wzór załącznik nr 2 do formularza oferty) 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( wzór załącznik nr 3 do formularza oferty). 5.Oświadczenie, że osoba(y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania w wymaganych specjalnościach. 6.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 150.000,00. zł. 7.Wykonawca wykazujący spełnienie warunków udziału w postępowaniu (określonych w rozdziale VI. Pkt. 1 i 2 niniejszej siwz) na zasobach innych podmiotów winien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. 8.Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach