Przetargi.pl
Remont budynku mieszkalnego osady podleśniczego, na działce nr 731, położonej w obrębie ewidencyjnym Huta, w miejscowości Broda, gm. Brusy, 89-632 Brusy, powiat Chojnice, woj. pomorskie

Nadleśnictwo Przymuszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-634 Leśno, Leśno 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5541919 , fax. 052 5541919
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Przymuszewo
    Leśno 1 1
    89-634 Leśno, woj. pomorskie
    tel. 052 5541919, fax. 052 5541919
    REGON: 09055071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku mieszkalnego osady podleśniczego, na działce nr 731, położonej w obrębie ewidencyjnym Huta, w miejscowości Broda, gm. Brusy, 89-632 Brusy, powiat Chojnice, woj. pomorskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych wraz objęciem funkcji kierownika budowy dla zadania polegającego na remoncie budynku mieszkalnego podleśniczówki w Brodzie z wymianą pokrycia dachowego z wykonaniem izolacji cieplnej stropodachu oraz wykonaniem obróbek blacharskich. Wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, wymianę posadzek z wykonaniem izolacji cieplnej, wymianę instalacji c.o. wod.-kan, elektrycznej i odgromowej. Wykonanie izolacji cieplnej elewacji budynku z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego oraz malowanie farbą silikonową. Wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków. Powierzchnia zabudowy 89,08 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452111000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. oferta ma być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.1) o wartości 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące zł) 2. wykonawca wnosi wadium: a) w pieniądzu; na konto zamawiającego BGŻ Tuchola 54 2030 0045 1110 0000 0105 3620, kserokopia przelewu dołączona do oferty. lub w jednej z poniżej podanych form: b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywającego do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) - posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie usług branży budowlanej, elektrycznej, instalatorskiej wod-kan i c.o. oraz w zakresie prac związanych z demontażem i utylizacją azbestu. O ile Wykonawca na formularzu ofertowym wskaże, że zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie prac elektrycznych lub instalatorskich wod - kan i c.o. lub związanych z usuwaniem azbestu, to z dokumentu w/w nie musi wynikać fakt posiadania uprawnień Wykonawcy do prowadzenia działalności w tym zakresie. - nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę brutto 150 tys. zł każde. - dysponują min. 5-cio osobową wykwalifikowaną kadrą pracowników na stanowiskach robotniczych w branżach budowlanej, instalacji elektrycznej oraz instalacji wod.-kan i c.o. oraz dysponują 1 osoba z uprawnieniami kierownika budowy branży budowlanej, zdolnych do realizacji zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. -posiadają środki finansowe w wysokości min.100 tys. zł na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub posiadają zdolność kredytową na min. taką kwotę -posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 tys. zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -art. 24 ust. 1 do 9 ustawy. 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą z zastrzeżeniem przepisów art.26 ust.3 ustawy. 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zawartość oferty 1) Pojęcie -oferta- oznacza wypełniony formularz oferty zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wszystkimi załącznikami, które stanowią dokumenty, informacje wymienione w niniejszym rozdziale. 2) Oferta powinna zawierać: a) formularz ofertowy - zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ b) dowód wniesienia wadium c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) aktualne oświadczenie Wykonawcy, że posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; f) wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia branży budowlanej, elektrycznej, instalacji wod.- kan i c.o. wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie, z podaniem danych kontrahenta -nazwa, adres, opisem zakresu wykonywanych robót, terminem ich realizacji, wartości zamówienia oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że minimum 2 roboty, o których mowa w p.8.2 SIWZ zostały wykonane należycie( np. informacja kontrahenta, protokół bezusterkowego odbioru robót, referencje) - wykorzystaniem wzoru nr 4 do SIWZ g) aktualne oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; h) kserokopię dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 (sto) tysięcy złotych; i) kserokopię uprawnień osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, wraz z potwierdzeniem przynależności tej osoby do Izby inżynierów Budownictwa -aktualne zaświadczenie; j) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p 1 do 9 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ k) zaakceptowany projekt umowy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ l) kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o wyceniony wykaz planowanych prac - przedmiar robót - zał. nr 2 do SIWZ; ł) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie oferowanych materiałów i urządzeń; 3) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych - za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 4) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli: wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. 5) Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. w konsorcjum) w takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. każdy z wykonawców oddzielnie musi przedstawić dokumenty o których mowa w SIWZ b. oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy c. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy; do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale a treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem lub z każdym wykonawcą oddzielnie, w zależności od treści zawieranej umowy d. W miejscu na wpisanie danych wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//:przymuszewo.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach