Przetargi.pl
Remont budynku komunalnego w Olecku przy Placu Wolności 4b

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mazury" ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, Lesk 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5234257 , fax. 087 5234258
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mazury"
    Lesk 20 20
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 5234257, fax. 087 5234258
    REGON: 51958378700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku komunalnego w Olecku przy Placu Wolności 4b
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie :1.Wymiana pokrycia dachowego na nowe z dachówki ceramicznej 2. Adaptacja strychu na lokal mieszkalny 3.Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych 4.Wykonanie elewacji budynku z ociepleniem w technologii lekkiej mokrej 5.Wykonanie opasek i chodnika z kostki betonowej polbruk gr. 9 cm 6.Wywóz i utylizacja gruzu 7.Montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej montowanych w istniejących kanałach wentylacyjnych 8.Wykonanie przyłącza sieci cieplnej 9.Budowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Formy wniesienia wadium-Ustawa Prawo Zamówień Publicznych art.45 ust 6 Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych) Pkt. X SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki , o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, szczegóły pkt. VII SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia , o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 3 do SWIZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu prowadzonej działalności lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5) Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. VII ust. 4 zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbioru, potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych) załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.olecko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach