Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Wł. Andersa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6488690 , fax. 089 6492425
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego
ul. Wł. Andersa 3 3
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6488690, fax. 089 6492425
REGON: 51087919600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno próżniowego do pobierania krwi mikrometodą i elementami uzupełniającymi (nr sprawy 17/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno próżniowego do pobierania krwi mikrometodą i elementami uzupełniającymi (29 pozycji asortymentowych) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi, w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wykonawca zamieszkały lub mający swoją siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik 5, 4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6. 1.2. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1 podpunkt 1), 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne alboż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w punkcie 1.2 podpunkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument, o którym mowa w punkcie 1.2 podpunkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a)próbek po 5 sztuk każdego elementu składowego zamówienia z wyłączeniem pozycji 29
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi
Dodano: 2016-06-22 - sprzedaż i dostarczenie do siedziby Zamawiającego: zestawów jednorazowych do pobierania ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych do separatora MCS + w ilości 860 sztuk.
Dodano: 2016-01-18 - Dostawa próżniowego, zamkniętego systemu pobierania krwi dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa zamkniętego próżniowego systemu pobierania krwi, wraz z elementami uzupełniającymi, oraz dzierżawa automatycznego czytnika OB.
Dodano: 2015-06-30 - 1 zadanie a/ zestawów do separatora na posiadanym urządzeniu Autopheresis C w ilości 1 710 sztuk, kaniuli dializacyjnych 16Gx1 do separatora Autopheresis C w ilości 2 700 sztuk , pojemników transferowych do kolekcji osocza fenwal do separatora Autopheresis C w ilości 1 632 sztuk, 2 zadanie b/ jednorazowy zestaw rozłączny do pobierania osocza na posiadanym urządzeniu PCS2 i MCS + w ilości 1 020 sztuk.
Dodano: 2015-04-15 - Zakup próżniowego systemu pobierania krwi
Dodano: 2015-02-17 - Dostawa zamkniętego systemu próżniowo - aspiracyjnego do pobierania krwi dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu oraz przeprowadzenie szkolenia personelu zakładu w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu
Dodano: 2014-09-17 - Dostawa systemu aspiracyjno - próżniowego wraz z elementami systemu kapilarnego dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego oraz dostawa testów paskowych wraz z dzierżawą aparatu do szybkiej diagnostyki kardiologicznej z podziałem na 3 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie ( nr sprawy 19/2014)
Dodano: 2014-05-14 - dostawa zestawu do pozyskiwania osocza bogatopłytkowego PRP
Dodano: 2014-05-09 - : sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego: zestawów jednorazowych do pobierania ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych do separatora MCS+ w ilości 1760 sztuk.
Dodano: 2014-04-29