Przetargi.pl
Remont boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Ropczycach

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2015-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Ropczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie p.n. Remont boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w nr 2 w Ropczycach obejmuje wykonanie na działce ewid. Nr 452/17, zlokalizowanej przy ul. Konarskiego 4 w Ropczycach, remontu kompleksu boisk sportowych ORLIK, w tym: 1) remont boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 x 62,0 m z nawierzchnią ze sztucznej trawy, 2) remont boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10 x 32,10 m z nawierzchnia poliuretanową, 3) wymiana budynków zaplecza gospodarczego o łącznej powierzchni do 25,0 m2, 4) remont ogrodzenia i piłkochwytów boiska do piłki nożnej i boiska wielofunkcyjnego, 5) remont instalacji oświetleniowej i monitoringowej obydwu boisk, 6) wykonanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych różnych elementów uzbrojenia kompleksu sportowego i doposażenie kompleksu boisk. 2. W ramach zamówienia należy wykonać następujące rodzaje robót: 2.1. Wymiana nawierzchni z trawy sztucznej w tym: 1) demontaż istniejącej nawierzchni wraz z zasypką, 2) uzupełnienie, wyprofilowanie i odpowiednie zagęszczenie podbudowy kruszywem łamanym o uziarnieniu 0-4 mm, 3) ułożenie nowej warstwy trawy wysokości 5-6 cm, wykonanie zasypki z piasku kwarcowego i granulatu gumowego, wklejenie linii wyznaczających pole gry, 4) ponowne osadzenie bramek. 2.2. Remont nawierzchni poliuretanowej w tym: 1) oczyszczenie starej nawierzchni, 2) zabezpieczenie klejem poliuretanowym istniejącej nawierzchni, 3) ułożenie poliuretanowej warstwy użytkowej z EPDM wraz z wykonaniem nakładki poliuretanowej na krawężniki, 4) ponowne osadzenie urządzeń sportowych. 2.3. Remont ogrodzenia boiska trawiastego w tym: 1) demontaż istniejącego ogrodzenia wys. 4,0 m od strony południowej, 2) demontaż poszycia ogrodzenia z siatki plecionej, powlekanej, 3) demontaż poszycia z siatki plecionej, powlekanej na bramie i furtkach, 4) wykonanie ogrodzenia wysokości 6,0 m na miejscu ogrodzenia o wysokości 4,0 m, 5) wykonanie furtki w nowym ogrodzeniu wysokości 6,0 m, 6) wykonanie poszycia z siatki plecionej, powlekanej (montaż siatki z grubszego drutu) na pozostałej części ogrodzenia, bramie i furtce, 7) wykonanie wygrodzeń, boksów dla zawodników, w ogrodzeniu od strony północnej. 2.4. Remont ogrodzenia boiska poliuretanowego w tym: 1) demontaż poszycia ogrodzenia z siatki plecionej, powlekanej, 2) demontaż poszycia z siatki plecionej, powlekanej w furtkach, 3) przełożenie furtek do poziomu +0,02 m nad nową nawierzchnią poliuretanową, 4) wykonanie poszycia z siatki plecionej, powlekanej (montaż siatki z grubszego drutu) na ogrodzeniu i furtkach. 2.5. Montaż piłkochwytów w tym: 1) wykonanie fundamentów w formie stóp żelbetowych, 2) montaż słupów piłkochwytu z rury stalowej ocynkowanej i malowanej proszkowo z uchwytami oczkowymi do zawieszania siatki, wysokość 6,0 m, 3) montaż siatki bezwęzłowej polipropylenowej powyżej 2,0 m. 2.6. Wymiana instalacji monitoringowej: montaż na istniejących słupach oświetleniowych kamer typu dzień/noc z kolorowymi przetwornikami obrazu CCD o rozdzielczości min. 500 linii w obudowach odpornych na warunki atmosferyczne w ilości 6 szt. 2.7. Wymiana oświetlenia: wymiana na istniejących masztach przy boiskach opraw oświetleniowych metahalogenkowych HQIT 400W o strumieniu świetlnym fi = 35000 lm na oświetleniowe typu LED. 2.8. Wymiana kontenerowego budynku zaplecza boisk w tym: 1) demontaż istniejącego budynku, 2) przeniesienie istniejącego budynku wraz z wykonaniem niezbędnych robót montażowych oraz podłączeniem budynku do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, 3) dostawa i montaż nowego budynku zaplecza wraz z podłączeniem do poszczególnych mediów na miejscu istniejącego budynku (wymiana budynków), 4) przełożenie instalacji sterującej oświetleniem boisk. 2.9. Wyposażenie boiska, drobne roboty remontowe w tym: 1) dostawa i montaż ławek drewnianych na konstrukcji stalowej dla 2 x 50 osób, 2) dostawa 10 kpl siatek do bramek piłkarskich, 3) oczyszczenie powierzchniowych i podziemnych istniejących urządzeń odwadniających (korytka ściekowe, studzienki rewizyjne oraz drenaży płyty boiska). 3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym projekty budowlane stanowiące załącznik Nr 10 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 2 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę będący załącznikiem nr 1 do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm oraz winny odpowiadać wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB. 7. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w pierwszej kolejności wykonał roboty remontowe w obrębie boisk i zakończył te roboty do dnia 10.10.2015 r. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców i dalszych podwykonawców przy zachowaniu wymagań i warunków określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach