Przetargi.pl
Realizacja zadania - Przebudowa ulicy Krajowickiej Miasta Jasła zniszczonej w wyniku powodzi

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4486311 , fax. 13 4486360
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 13 4486311, fax. 13 4486360
    REGON: 37044030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania - Przebudowa ulicy Krajowickiej Miasta Jasła zniszczonej w wyniku powodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Przebudowa ulicy Krajowickiej Miasta Jasła zniszczonej w wyniku powodzi. - Zakres prac obejmuje: 1. Przebudowę nawierzchni jezdni na długości 999,4 m i powierzchni 6.158,0 m2 oraz nawierzchni zjazdów, zatok postojowych i włączeń dróg bocznych o łącznej powierzchni 680,0 m2 , w zakresie: - frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej, wzmocnienia nawierzchni geokompozytem, ułożenia nawierzchni asfaltowej ( warstwa wyrównująca o grubości 5,0 cm ), ułożenia nawierzchni asfaltowej ( warstwa wiążąca o grubości 6,0 cm ) , ułożenia nawierzchni asfaltowej ( warstwa ścieralna o grubości 4,0 cm ). Wymiany, uzupełnienia i odnowienia oznakowania: pionowego - 19 szt. i poziomego na powierzchni 229,0 m2. Montaż barier energochłonnych na długości 60,0 m. 2. Przebudowę ciągu pieszego o długości 1,17 km i powierzchni 2.212,0 m2 oraz nawierzchni zatok autobusowych - szt. 2 o powierzchni 204,0 m2 , w zakresie: - wykonania: podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 25,0 cm, podsypki cementowo-piaskowej o grubości 5,0 cm, nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6,0 cm, - ułożenia: krawężników betonowych na długości 1.437,0 m, ścieków ulicznych na długości 1.244,0 m, obrzeży betonowych na długości 1.244,0 m. Montażu: barier ochronnych na długości 220,0 m. Regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych ( włazy kanałowe, kratki ściekowe ) - 4 szt. 3. Zabudowę rowu otwartego odwadniającego ulicę, w zakresie: - montażu rurociągów kanalizacyjnych o średnicach od 200,0 mm do 500,00 mm i łącznej długości 960,5 m, - montażu studzienek i wpustów ulicznych o łącznej ilości 39 szt. 4. Przebudowę sygnalizacji świetnej z dostosowaniem do obecnie obowiązujących przepisów, w zakresie: - wymiany sterownika wraz z wprowadzeniem nowego programu, - ustawienia wysięgników z sygnalizatorami nad jezdnią oraz demontażu istniejących sygnalizatorów, - wymiany i uzupełnienia przewodów zasilających sygnalizatory. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak np.: prace geodezyjne (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza, wyznaczenie kolizji itp.) zajęcie pasa drogowego, projekt organizacji ruchu, naprawa dróg, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Stosownie do art. 652 K.C. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili przejęcia terenu budowy aż do chwili oddania obiektu. Koszty z tego tytułu winny być ujęte w kosztach pośrednich wykonawcy robót. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określają załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: dokumentacja techniczna (zał. nr 7 SIWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 8 SIWZ) i przedmiary robót (zał. nr 9 SIWZ). Na etapie zawarcia umowy wykonawca sporządzi i uzgodni z zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania. - Roboty należy wykonać zgodnie z technologią i zakresem określonym w: dokumentacji technicznej (zał. nr 7 SIWZ), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 8 SIWZ) i przedmiarach robót (zał. nr 9 SIWZ); - Okres gwarancji: 60 miesięcy; - Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach