Przetargi.pl
Realizacja usługi szkoleniowo-doradczej dla 22 uczestników projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel. Postępowanie oznaczone numerem 1/2014/POKL

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, ul. Kolejowa 25 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 02 33 , fax. 89 755 02 33
  • Data zamieszczenia: 2014-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu
    ul. Kolejowa 25 A 25 A
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 02 33, fax. 89 755 02 33
    REGON: 00444981400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usługi szkoleniowo-doradczej dla 22 uczestników projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel. Postępowanie oznaczone numerem 1/2014/POKL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowo-doradczej w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych w gminie Reszel, w zakresie 1.Trening umiejętności psychospołecznych dla 22 osób. Termin realizacji kwiecień - maj 2014 Liczba godzin szkolenia - 40 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). Zostaną utworzone 2 grupy po 10 osób i 12 osób. Każda z grup weźmie udział w warsztacie w wymiarze 20 godzin dydaktycznych. W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu - podniesienie wiary we własne możliwości przez uczestników, - podniesienie poczucia własnej wartości, - określenie mocnych i słabych stron, poprawa umiejętności komunikacyjnych, - wykształcenie postawy asertywnej. 2. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 22 osób. Termin realizacji maj - czerwiec 2014 a.Szkolenie grupowe dla 22 osób. Liczba godzin szkolenia - 40 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min). Zostaną utworzone 2 grupy po 10 osób i 12 osób. Każda z grup weźmie udział w warsztacie w wymiarze 20 godzin dydaktycznych. W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu - praca nad mową ciała, - skuteczne poszukiwanie pracy, - przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, - symulacja rozmowy kwalifikacyjnej, - omówieniu kwestii gender i zrównoważonego rozwoju, - diagnostyka predyspozycji zawodowych, słabe i mocne strony uczestnika projektu, - aktywne planowanie kariery zawodowej. b. Doradztwo indywidualne dla 22 osób w wymiarze 1 godziny dydaktycznej na osobę (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) w celu opracowania Indywidualnych Planów Działania ( IPD) - ukierunkowanie potrzeb zawodowych do odbycia stażu. 3. Warsztaty promujące wygląd zewnętrzny i higienę osobistą dla 22 osób Termin realizacji maj - czerwiec 2014 Liczba godzin szkolenia - 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) Zostaną utworzone 2 grupy po 10 osób i 12 osób. Każda z grup weźmie udział w warsztacie w wymiarze 10 godzin dydaktycznych. W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu -zagadnienia savoir-vivre, - higiena osobista, -stylizacja sylwetki; -kultura osobista; -zdrowy model życia; -rodzaje cer i ich pielęgnacja; -pielęgnacja stóp i dłoni; - kosmetyki i ich zastosowanie; -stres i jego następstwa; -wizerunek jak nad nim pracować. 4. ABC zarządzania gospodarstwem domowym dla 22 osób Termin realizacji maj - czerwiec 2014 Liczba godzin szkolenia - 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). Zostaną utworzone 2 grupy po: 10 osób i 12 osób. Każda z grup weźmie udział w warsztacie w wymiarze 10 godzin dydaktycznych. W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu - istota budżetu domowego, - jak stworzyć budżet domowy, - jak zarządzać budżetem domowym, - jak kontrolować wydatki, - wydatki okazjonalne, - realne koszty zakupów, - efektywne oszczędzanie, - deficyt budżetu domowego. 5. Szkoła dla Rodziców dla 10 osób matki z problemami opiekuńczo-wychowawczymi. Termin realizacji maj - listopad 2014 Szkolenie grupowe. I grupa - 10 osób. Liczba godzin szkolenia - 168 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). Zajęcia powinny odbywać się 2 razy w tygodniu po 4 godziny dydaktyczne dziennie. W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Minimalny zakres programowy warsztatu Budowanie relacji dorosły - dziecko - wyrażanie oczekiwań i ograniczeń tak, aby były przez dziecko respektowane, - rozpoznawanie, wyrażanie i akceptowanie uczuć, - formy spędzania czasu wolnego - odżywianie i pielęgnacja dzieci - wychowywanie bez przemocy dziecka - aktywne, wspierające słuchanie, - motywowanie dziecka do współdziałania, - modyfikowanie niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań dziecka, - uwalnianie dzieci od grania narzuconych ról w domu i szkole, - wspieranie procesu usamodzielniania się dziecka, - budowanie realnego poczucia własnej wartości dziecka, - konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. Wspieranie procesu budowania wzajemnych (opartych na więzi i szacunku) relacji między dziećmi - Rodzeństwo bez rywalizacji - rywalizacja i zazdrość między dziećmi, - kłótnie, bójki dzieci i różne inne trudności, - problem sprawiedliwości, ulubieńców i egoizmu, - wpływ ról na relacje między dziećmi. Część dla rodziców i wychowawców nastolatków uwzględniająca problemy wieku dorastania: - młodzieńczy bunt, - pragnienie akceptacji, - potrzeba decydowania o sobie, - przedwczesne zainteresowanie seksem, - narkotyki, alkohol - niebezpieczeństwo mediów. Część dla rodziców uwzględniając warsztaty z pielęgniarką środowiskową - podstawowe zasady higieny - podstawowe szczepienia dzieci - planowanie rodziny - odpowiedzialność rodzicielska - choroby XXI wieku 6. Warsztaty manualne rękodzielnicze Termin realizacji wrzesień - listopad 2014 Szkolenie grupowe. I grupa - 10 osób. Liczba godzin szkolenia - 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.). W czas trwania warsztatów nie wlicza się przerw. Program szkolenia powinien obejmować - Zapoznanie uczestników z nowymi technikami. Samodzielne ozdabianie przedmiotu przez każdego uczestnika projektu, ozdoba wieszaka ubraniowego, metoda przecierki, technika serwetkowa, - Spękania jednoskładnikowe - każdy uczestnik ozdobi talerz szklany, praca z papierem ryżowym, - Spękania dwuskładnikowe - ozdabianie lustra, praca z papierem klasycznym, - Ozdobne lampiony - praca przy użyciu folii do złoceń, - Ozdabianie butelek, słoików metodą decoupage, - Świeczniki decoupage - wykonanie potrójnego świecznika przy użyciu papieru ryżowego oraz serwetek, - Anioły decoupage - ozdobienie postaci motywami kwiatowymi, - Decoupage na tkaninie torby ekologiczne, bawełniane etui na telefon - Biżuteria Decoupage - ozdabianie kolczyków oraz bransoletki uzyskując efekt porcelany, - Zapoznanie z techniką filcowania układanie wełny czesankowej, filcowanie kulek, wykonanie filcowych kolczyków filcowanie kwiatów nauka łączenia wełny czesankowej - Zdobienie innych przedmiotów podkładki, taca, deseczka, etui na okulary, bombka, akrylowa, jajko drewniane, Pozostałe warunki realizacji usługi Miejsce realizacji usługi siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu Ul. Kolejowa 25A. Zamawiający użycza Wykonawcy pomieszczeń do realizacji usługi nieodpłatnie. Zajęcia muszą być realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji warsztatów w soboty, niedzielę i święta oraz w godzinach innych niż wskazane powyżej. Wykonawca w ramach warsztatu musi zapewnić 1.Zabezpieczyć niezbędne do przeprowadzenia zajęć materiały, narzędzia, pomoce dydaktyczne itp. a) każdy uczestnik musi otrzymać na własność materiały niezbędne do robienia notatek (np. teczka, zeszyt lub notatnik, długopis) oraz skrypty lub podręczniki związane z każdym modułem szkolenia b) - do zajęć z zakresu warsztatów manualnych rękodzielniczych należy wyposażyć grupę w następujące materiały (co najmniej): - klej do decoupage (250 ml) - preparat do spękań (90 ml) - lakier akrylowy - farba (2 kolory x 0,5 l) - papier ryżowy (2 sztuki) - papier ryżowy z nadrukiem (1 szt) - serwetki do decoupage (1 op.) - komplet pędzli profesjonalnych (12 szt) - komplet pędzli do lakierowania (3 szt) - klej do tkanin, - gąbka do tapowania (2 szt) - folia do złoceń - klej do złoceń (90 ml) - bejca do drewna - easy float (do cieniowań) - sznurek lniany - wełna do filcowania (3 kolory po 50 g) - przedmioty do zdobienia: podkładki, taca, lampion, świecznik potrójny, deseczka, wieszak, etui na okulary, talerz szklany, lustro w ramie, bombka akrylowa, jajko drewniane, aniołek drewniany, elementy do wyrobu biżuterii, torba ekologiczna, bawełniane etui na telefon itp. 2.Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników kursu lub szkolenia 3.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w trakcie trwania warsztatów warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 4.Pomieszczenia, w których będzie odbywało się szkolenie; dziennik zajęć oraz materiały szkoleniowe, które otrzymają uczestnicy na własność muszą być oznaczone logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL. 5.Wydanie uczestnikom warsztatu następujących zaświadczeń - certyfikatu poświadczającego uczestnictwo w warsztacie, który musi zawierać oznaczenie udziału funduszu tj. logo POKL w zestawieniu z logo Unii Europejskiej oraz pełną nazwę projektu, z którego finansowany jest warsztat. 6.Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania przeprowadzonego warsztatu w postaci: list obecności, dziennika zajęć, dokumentacji fotograficznej, ankiety ewaluacyjnej, certyfikatu poświadczającego uczestnictwo w warsztatach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/reszel_gmina_miejsko__wiejska/50/Zamowienia_publiczne_aktualne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach