Przetargi.pl
Realizacja szkoleń dla uczestników projektu: ePrzyspieszenie w powiecie lubaczowskim - likwidacja wykluczenia cyfrowego

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6328700 , fax. 016 6328709
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6328700, fax. 016 6328709
    REGON: 65090028100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja szkoleń dla uczestników projektu: ePrzyspieszenie w powiecie lubaczowskim - likwidacja wykluczenia cyfrowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla uczestników projektu: ePrzyspieszenie w powiecie lubaczowskim - likwidacja wykluczenia cyfrowego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Szkolenia prowadzone będą w dwóch zakresach tematycznych: (1) Instalacja i konfiguracja sprzętu sieci bezprzewodowej i (2) Podstawy obsługi komputera, Internet i poczta elektroniczna. Szczegółowy program, wymiar godzinowy, liczbę uczestników oraz założenia organizacyjne, które musi zrealizować Wykonawca zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykonanie należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w szczególności co najmniej: a) jednego zamówienia obejmującego realizację szkoleń informatycznych o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto, zrealizowanego w ramach projektu dofinansowanego ze środków UE i zleconego wykonawcy przez beneficjenta projektu, b) jednego zamówienia obejmującego realizację szkoleń informatycznych dla co najmniej 1 000 osób w ciągu co najwyżej 6 miesięcy w ramach jednego zamówienia. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez dysponowanie osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację programu szkoleń przedstawionego w przedmiocie zamówienia, a w szczególności, co najmniej trzema osobami posiadającymi certyfikat ECDL Advanced lub równoważny. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej (zapewniającej wykonanie zamówienia). O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów składających się na ofertę Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Wykaz zrealizowanych zamówień, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie, wystawionych przez zamawiających, na rzecz których wykonane zostały usługi. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach