Przetargi.pl
Wykonanie chodnika i parkingu w centrum wsi Wadowice Górne

Gmina Wadowice Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 39-308 Wadowice Górne, Wadowice Górne 116
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6826203 , fax. 014 6826204
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wadowice Górne
    Wadowice Górne 116 116
    39-308 Wadowice Górne, woj. podkarpackie
    tel. 014 6826203, fax. 014 6826204
    REGON: 85166123400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowicegorne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie chodnika i parkingu w centrum wsi Wadowice Górne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie chodnika i parkingu w centrum wsi Wadowice Górne. Roboty polegać będą na wykonaniu : - robót przygotowawczych - chodnika odcinek I - parkingu - chodnika odcinek II - robót wykończeniowych Dokładny zakres robót został określony dokumentacji technicznej i przedmiarze robót stanowiącymi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 3 000,00 zł słownie : trzy tysiące złotych. W formach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych 1.Posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2.Posiadają wiedze i doświadczenie - Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia. 3.Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Kierownika budowy winien posiadać uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 4.znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych Udzielą gwarancji na wykonane roboty min. 36 miesięcy Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia metodą spełnia /nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać : - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. - Potwierdzenie wniesienia wadium - Kosztorys ofertowy . - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. - Oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych . - Aktualny odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. - Aktualne zaświadczenie od właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego ,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub potwierdzenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , oraz informacji o podstawie do dysponowaniu tymi osobami Do wykazu należy dołączyć oryginał lub poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - Wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami . - Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wielkości , daty i miejsca wykonania ,oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Wymagana jest minimum jedna w/w realizacja robót . - Opłaconą Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia . W przypadku oferty wspólnej warunki jej złożenia określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowicegorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach