Gmina Milejów ogłasza przetarg
- Adres: 21-020 Milejów, ul. Partyzancka 13A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7572026 , fax. 081 7572385
- Data zamieszczenia: 2012-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
ul. Partyzancka 13A 13A
21-020 Milejów, woj. lubelskie
tel. 081 7572026, fax. 081 7572385
REGON: 43101955000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REALIZACJA II ETAPU OPERACJI/PROJEKTU BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI W MSC. GÓRNE, KAJETANÓWKA, ŁAŃCUCHÓW I WÓLKA ŁAŃCUCHOWSKA ORAZ PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MSC. JASZCZÓW-KOLONIA, BIAŁKA, BIAŁKA-KOLONIA, ZGNIŁA STRUGA, DĄBROWA, WÓLKA BIELECKA, MARYNIÓW, OSTRÓWEK-KOLONIA, KLARÓW. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II ETAPU OPERACJI/PROJEKTU Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w msc. Górne, Kajetanówka, Łańcuchów i Wólka Łańcuchowska oraz przydomowych oczyszczalni ścieków w msc. Jaszczów-Kolonia, Białka, Białka-Kolonia, Zgniła Struga, Dąbrowa, Wólka Bielecka, Maryniów, Ostrówek-Kolonia, Klarów, przewidzianego do realizacji na podstawie umowy o przyznaniu pomocy Nr 00269-6921-UM0300312/11 z dnia 26 października 2011r. w ramach działania Podstawowe Usługi Dla Gospodarki I Ludności Wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013. BUDOWĘ PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKOW NA TERENIE GMINY MILEJÓW: Maryniów działki nr 313, 316/2, 351, 380, 307/1;309, 164/1, Białka działki nr 801/2; 802/2,74/7,952/2; 953, 2002/2; 2012, Białka-Kolonia działki nr 64, 183, 184, 240/1, 244/1 , 254/3, 509, Wólka Bielecka działki nr 27, 54, 55, 758, 763, 765, 951, Dąbrowa działki nr 472, 452, 427/2, Ostrówek-Kolonia 490/2;489, Jaszczów-Kolonia działki nr 61, 395, 427, 463/1, 329, 325, 191/1, 186, 165;176, Klarów działki nr 165/1 bud 27, 165/1 bud 27A, Zgniła Struga działki nr 205/1, 206, 214 bud 20, 173, 220, 225/2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty ziemne, roboty instalacyjne oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego. Wszystkie elementy robót zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej. Zawarte w dokumentacji budowlano-technicznej wskazania urządzeń i materiałów pochodzących od konkretnych producentów mają charakter przykładowy. W trakcie realizacji mogą być zastosowane urządzenia i materiały równoważne, pochodzące od innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają co najmniej parametrom urządzeń i materiałów ujętych w projekcie i posiadają co najmniej taką wartość techniczną, użytkową, estetyczną jakiej wymaga zamawiający z uwzględnieniem zasady najlepszej dostępnej techniki wynikającej z art. 3 pkt. 10 w związku z art. 207 ust. 1 USTAWY z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2008 r. nr 25 poz. 150 z późń. zm.) oraz przepisów ustawy Prawo budowlane. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (stanowiącymi załącznik do SIWZ), obowiązującymi normami, prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, wymogami PROW 2007-2013 oraz wynikającymi z uzgodnień dokumentacji budowlano-technicznej oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego. 3. Roboty towarzyszące wchodzące w skład zamówienia: realizacja wszelkich niezbędnych robót, prac i czynności jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów budowlanych, ochrony środowiska, sanitarnych, bhp, p.poż oraz wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji. 4. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00,-zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 86868900074000009520000040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Olchowej w Zamościu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1532 L (od dr kr. nr 19- Kock- Obw. Kocka - Tarkawica - Ostrówek Kolonia- do dr. pow. nr 1536 L) polegająca na budowie chodnika w m. Tarkawica.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa chodnika w m. Okopy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 Terespol-Sławatycze-Włodawa-Okopy-Horodło-Zosin na odcinku od km 115+420 do km 116+800
Dodano: 2016-07-26 - Zagospodarowanie terenu działki Nr 355/13 w Motyczu - budowa boiska wielofunkcyjnego, boiska do piłki nożnej z infrastrukturą towarzyszącą w Motyczu.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa sieci dróg gminnych poprzez przebudowę wybranych odcinków dróg gminnych w miejscowościach Tuchowicz, Józefów, Jarczówek i Jonnik
Dodano: 2016-07-25 - Budowa drogi gminnej w m. Szewnia Górna
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 108681L położonej na działce nr ew. 551 w m. Dzierzkowice Wola na odcinku na długości 0,876 km ( od km 1+024 do km 1+900 )
Dodano: 2016-07-07 - Remont i przebudowa osiedlowych boisk rekreacyjnych, budowa zaplecza sanitarno-szatniowego, zagospodarowanie terenu oraz wjazdu na działce nr 149, obręb 39, ark. 4 przy ul. Judyma 1 w Lublinie
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie robót budowlano sanitarnych w budynku Collegium Pathologicum przy ul. Jaczewskiego 8 b w Lublinie ( nr sprawy: UM-ZP-262-30/16)
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa drogi gminnej Nr 100921L ul. Młynarska w Piszczacu oraz drogi gminnej Nr 100907L ul. Wąska w Piszczacu
Dodano: 2016-06-07