Przetargi.pl
Realizacja II części II etapu Budowy Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu obejmująca budowę stanów surowych obiektów Nr: 9,10,11,12,13,14, studni i kapliczki, prace wykończeniowe obiektów Nr: 2,3,4,5,5A,6,9,10,11,12,13,14, studni i kapliczki oraz budowa dróg, placów, chodników w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.3 Instytucje kultury, Schemat A: Rozwój infrastruktury kulturalnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Lwowska 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4437708 , fax. 018 4437865
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu
    ul. Lwowska 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4437708, fax. 018 4437865
    REGON: 00028212200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja Kultury Województwa Małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja II części II etapu Budowy Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu obejmująca budowę stanów surowych obiektów Nr: 9,10,11,12,13,14, studni i kapliczki, prace wykończeniowe obiektów Nr: 2,3,4,5,5A,6,9,10,11,12,13,14, studni i kapliczki oraz budowa dróg, placów, chodników w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.3 Instytucje kultury, Schemat A: Rozwój infrastruktury kulturalnej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pn: Realizację II części II etapu Budowy Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu obejmującego budowę stanów surowych obiektów Nr: 9,10,11,12,13,14, studni i kapliczki, prace wykończeniowe obiektów Nr: 2,3,4,5,5A,6,9,10,11,12,13,14, studni i kapliczki oraz budowa dróg, placów, chodników. w okresie przygotowania, realizacji i rękojmi (gwarancji) z tytułu robót budowlanych. Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - główny przedmiot: 45 00.00.00.- 7 - Roboty budowlane, kod CPV: 45 21. 23.00.- 9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy) przed upływem terminu składania ofert lecz nie później niż do dnia 18.06.2009 r. do godz. 13:00 2.Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wykonawca którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z wymienionych form wadium, zostanie wykluczony, zaś ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wadium w pieniądzu: a) Wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego - Muzeum Okręgowe Nowy Sącz, Kredyt Bank S.A. oddział Nowy Sącz Nr 40150015591215500088640000 z zaznaczeniem; Przetarg na Realizację II części II etapu Budowy Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu b) Za datę wniesienia wadium uznaje się datę zaksięgowania wadium na rachunku Zamawiającego. c) Zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do oferty kserokopii przelewu; d) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto . 5. Wadium w pozostałych formach a) oryginał; należy złożyć w podanym w ust. 1 terminie, w siedzibie Zamawiającego - Muzeum Okręgowe Nowy Sącz, 33-300 Nowy Sącz, ul Lwowska 3 pok. Dział Księgowości, w godz. otwarcia 7.30- 15.30, natomiast kserokopię należy (wymóg porządkowy) załączyć do oferty. b) wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ust. 2 lit. b, c ,d , e albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 6. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium; a) gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na Muzeum Okręgowe Nowy Sącz, w treści tych gwarancji oraz poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. b) gwarancje oraz poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji. c) gwarancje oraz poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków przez Zamawiającego do wykonania których Zamawiający nie wyraził zgody na piśmie, uznane zostaną jako nie spełniające warunków.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy i złożą oświadczenie, że 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z Ustawą. 2.W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 1) i 2) Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu Wykonawców: 1)Którzy przedłożą informację dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótsza - w tym okresie. Za spełnienie tych wymagań Zamawiający uzna średniorocznie zatrudnienie co najmniej 50 pracowników; UWAGA ! W przypadku oferty wspólnej warunek musi spełniać jeden z wykonawców składający ofertę wspólną. 2)Którzy udokumentują wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia tzn. dysponują lub mogą dysponować osobami o których mowa w ust. 1 pkt. 2) posiadającymi uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanym w specjalności: a)konstrukcyjno - budowlanej b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c)drogowej d)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych e)telekomunikacyjnej a także osobą z uprawnieniami geodety w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno wysokościowe realizacyjne i inwentaryzacyjne 3)Którzy przedłożą wykaz osób - personelu kierowniczego i technicznego w osobach kierownika budowy i kierowników robót o określonych w punkcie 2) specjalizacjach i geodety, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy przedłożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W stosunku do kierownika budowy i kierowników robót Zamawiający wymaga by a)kierownik budowy legitymował się minimum 5 (pięcio) letnim stażem pracy licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia upływu terminu składania ofert, zaś b)kierownicy robót legitymowali się minimum 2 (dwu) letnim stażem pracy w danej specjalności licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia upływu terminu składania ofert, 4)którzy posiadają wprowadzony i stosowany system zarządzania jakością w zakresie budowy kompletnych obiektów budowlanych wg. Normy EN ISO 9001-2000 lub równoważnej, UWAGA ! W przypadku oferty wspólnej warunek musi spełnić jeden z wykonawców składający ofertę wspólną. 5)Którzy przedłożą wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za wykonanie zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważać będzie: a)wykonanie co najmniej jednego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub dobudową obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 6 000 000 zł. brutto dla każdego z tych zamówień; b)wykonanie co najmniej jednego zamówienia związanego z realizacją robót budowlanych objętych nadzorem konserwatorskim remontowych robót budowlanych w kubaturowych obiektach, które powstały ( zostały wybudowane ) w XIX wieku i wcześniej o wartości nie mniejszej niż 5 000 000 zł. brutto; c)wykonanie co najmniej jednego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem nawierzchni z kamienia naturalnego - kocie łby o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. brutto; d)wykonanie co najmniej jednego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem nawierzchni z kostki granitowej o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. Brutto UWAGA nr 1 Zamawiający uzna za spełniające warunki wykonania jednego lub kilku wyżej wymienionych rodzajów robót w jednym zamówieniu, jeżeli zakres i wartość poszczególnych rodzajów robót spełnia podane wyżej wymagania i dołączony wykaz i referencje poświadczają ten fakt. UWAGA nr 2 Z dokumentów poświadczających należyte wykonanie zamówienia jak wyżej jednoznacznie musi wynikać rodzaj robót, wartość robót brutto, okres realizacji, a w przypadku określonym w ust. 2 pkt 5) lit. b czy roboty były realizowany pod nadzorem konserwatorskim oraz czy obiekt powstał w XIX wieku 3.W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt. 3) wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę 1)polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 3 000 000.- zł zwanej dalej polisą. 2)posiadanie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.W zakresie warunku wskazanego w ust.2 pkt.4) pod uwagę będą brane oferty Wykonawców: 1)którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody o której mowa w art. 24 ust.1 pkt ustawy 2)w stosunku do których nie otwarto likwidacji lub w stosunku do których nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego (art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy). 3)posiadających aktualny wpis do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej i prowadzenie działalności gospodarczej, 4)nie karanych za przestępstwa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, a także wobec których sąd orzekł nakaz o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy 5)nie zalegających z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadających zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu UWAGA! W przypadku oferty wspólnej warunki musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie. 5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga wstępnego harmonogramu rzeczowo finansowego oraz kosztorysu ofertowego sporządzonych wg następujących założeń; 1)Harmonogram rzeczowo - finansowy robót określa szczegółowo etapy i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót. Harmonogram musi być sporządzony z zachowaniem proporcji wykonanego zakresu robót i wynagrodzenia za tą część do wynagrodzenia należnego za całość robót. Harmonogram podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. W razie niezatwierdzenia przedłożonej propozycji harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego szczegółowo etapy zakres i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót, Wykonawca obowiązany jest przyjąć propozycje zmian tego harmonogramu zaproponowane przez Zamawiającego, jeżeli jest to uzasadnione naruszeniem zasady zachowania proporcji wykonanego zakresu robót do należnego za całość robót wynagrodzenia, terminem odbioru, zakresem robót, technologią, przewidywanymi warunkami atmosferycznymi albo słusznym interesem Zamawiającego. 2)Przy opracowaniu kosztorysu ofertowego zachować w miarę możliwości układ, kolejność jak w przedmiarach robót. Zamawiający wymaga aby kosztorys ofertowy zawierał tabelę elementów scalonych zestawienie materiałów, sprzętu i robocizny, wyszczególnienie składników kalkulacyjnych ceny tj: stawki robocizny , kosztów ogólnych i zysku. Kosztorys ofertowy należy opracować metodą kalkulacji szczegółowej. Godzinowa stawka robocizny kosztorysu ofertowego ma być ustalona na podstawie analizy własnej i winna obejmować wszystkie składniki zaliczane do wynagrodzenia oraz koszty pochodne naliczane od wynagrodzeń. Ceny materiałów podaje się łącznie z kosztami zakupu. Do uznania wykonawcy pozostawia się naliczanie wskaźników pośrednich i narzutów zysku. Wartość całkowita kosztorysu ofertowego powiększona o należny podatek VAT powinna być równa cenie ryczałtowej podanej w ofercie zaś w razie różnicy uznaje się za właściwą cenę ryczałtowa podaną w ofercie. Kosztorys ofertowy służy do celów rozliczeniowych i nie zmienia postanowień specyfikacji i ustalenia, że cena ofertowa wykazana w ofercie jest ceną ryczałtową i wiążącą. 6.W przypadku oferty wspólnej wyżej określono, które z wymienionych warunków ma spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie oraz samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców składający ofertę wspólną, pozostałe będą uważane za spełnione jeżeli spełnią je razem - łącznie wszyscy wykonawcy występujących wspólnie. 7.W zakresie spełnienia określonych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI. 8.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na podstawie przedłożonych dokumentów. 9.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: 1)komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją, 2)wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 3)oferty wykonawców, którzy nie wykonywali czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 10.Zamawiający wzywa Wykonawców w razie zaistnienia przesłanek ustawowych do złożenia określonych oświadczeń lub dokumentów, a także może zażądać w wyznaczonym przez siebie terminie uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu uczestniczenia w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji 2.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, UWAGA! W przypadku oferty wspólnej do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia każdego z Wykonawców. 2)Na potwierdzenie warunków określonych w Rozdziale V specyfikacji - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, (dotyczy podmiotów zbiorowych) - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert UWAGA! Dokumenty wymienione wyżej muszą dotyczyć indywidualnie każdego z Wykonawców składającego ofertę wspólną. e)dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez kierownika budowy i kierowników robót w zakresie: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -konstrukcyjno-budowlanej -drogowej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -telekomunikacyjnej, tj. decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych, aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności f)wykaz osób personelu kierowniczego który będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia obejmujący kierownika budowy i kierowników robót posiadających specjalizację wymienią w Rozdziale V ust.2 pkt.2) oraz geodety wraz z informacjami dot. kwalifikacji, informacją dotyczącą doświadczenia, wykształcenia, o których mowa w Rozdziale V ust.2 pkt. 3 i którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. W razie zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V ust.2 pkt. 3) należy przedłożyć także pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. g)zaświadczenie (certyfikat) niezależnego podmiotu, o wprowadzeniu i stosowaniu systemu zarządzania jakością w zakresie budowy kompletnych obiektów budowlanych wg. Normy EN ISO 9001-2000 lub równoważnej, h)wykaz wymienionych w Rozdz. V ust. 2 pkt. 5) i wykonanych rodzajów robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzajów, wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wzór wykazu poszczególnych robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 a-d do specyfikacji, i)referencje - dokumentów potwierdzających, że roboty o których mowa poprzedniej literze zostały wykonane należycie j)polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 3 000 000- zł k)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, l)Którzy przedłożą informację Zał. Nr. 10 dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótsza - w tym okresie spełniającą wymagania określone w Rozdz. V ust.2 pkt. 5) UWAGA! W przypadku oferty wspólnej warunek musi spełniać jeden z wykonawców składający ofertę wspólną. m)propozycja wstępnego harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego etapy i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót, n)kosztorys ofertowy. 3.W przypadku oferty wspólnej w Rozdziałach V i VI określono warunki (wymagania) oświadczenia lub dokumenty które należy spełnić - dołączyć do oferty indywidualnie przez każdego z wykonawców albo przez jednego z nich. W pozostałych przypadkach wymagania, oświadczenia lub dokumenty dołączone do oferty dotyczą łącznie podmiotów składających ofertę wspólną. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U Nr 87, poz.605 z późn.zm. 5.Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów, a także ich nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie w terminie postawionym przez zamawiającego w wezwaniu o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę także, jeśli stwierdzi, że złożone dokumenty nie spełniają wymogów niniejszej specyfikacji, ustawy lub są nieprawdziwe. 6.Oferta oraz oświadczenie, o których mowa w ust. 1 i 2 pkt 1) należy przedstawić w formie oryginału zaś dalsze dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach