Przetargi.pl
Realizacja działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na sieci dróg powiatowych w 2009 r. w ramach narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 - część II

Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-500 Ostrzeszów, ul. Gen. Sikorskiego 58
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7320760 , fax. 062 7320764
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrzeszowie
    ul. Gen. Sikorskiego 58 58
    63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7320760, fax. 062 7320764
    REGON: 25086198400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wokiss.pl/ostrzeszowp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na sieci dróg powiatowych w 2009 r. w ramach narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 - część II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco pod uszorstnienie nawierzchni dróg, przy głębokości wybojów do 4 cm - 2.600 m2 2) Ścinka poboczy na odcinkach dróg wykonywanego uszorstnienia nawierzchni, gr. do 30 cm - 32.110 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartości co najmniej 50% ceny ofertowej brutto, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykażą się, że dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: - posiadają obowiązującą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w minimalnej wysokości 100 000 PLN w zakresie prowadzonej działalności 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia poprzez analizę dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z właściwie sporządzoną ofertą następujących dokumentów: oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ( w tym także informacja o osobie, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 ppkt. 2) SIWZ, wykaz robót, które Wykonawca zleci Podwykonawcom - jeśli dotyczy, polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż kreślona w pkt 5.1, ppkt 3) SIWZ, wypełniony kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, zaakceptowany projekt umowy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wokiss.pl/ostrzeszowp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach