Przetargi.pl
Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-457 Warszawa, Ul. Czereśniowa 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8639837 , fax. 022 8639837 w. 110
  • Data zamieszczenia: 2014-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
    Ul. Czereśniowa 35 35
    02-457 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8639837, fax. 022 8639837 w. 110
    REGON: 01082724600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) przygotowywanie i porcjowanie gorących posiłków w formie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy (OPS), wykonanych z produktów własnych Wykonawcy; 2) dostarczanie obiadów, o których mowa w pkt 1, w części określonej Zamówieniem, własnym transportem Wykonawcy, pod adresy wskazane przez Zamawiającego w Zamówieniu; 3) dostarczanie i wydawanie obiadów, o których mowa w pkt 1, w części określonej Zamówieniem - w stołówce Wykonawcy. 2.Wykonanie zamówienia, w zakresie opisanym w pkt 3. 2. ppkt 2 SIWZ - następuje we wszystkie dni oprócz sobót, niedziel i świąt, przez okres realizacji Zamówienia, w ilości wskazanej przez Zamawiającego telefonicznie poprzedniego dnia do godziny 14:30. 3.Wykonanie zamówienia, w zakresie opisanym w pkt 3. 2. ppkt 3 SIWZ - następuje we wszystkie dni robocze (tj. oprócz niedziel i świąt) przez okres realizacji Zamówienia, w ilości wskazanej przez Zamawiającego telefonicznie poprzedniego dnia do godziny 14:30. 4.Łączna szacunkowa dzienna ilość obiadów dostarczanych przez Wykonawcę wynosi 135 obiadów, w tym 75 obiadów dostarczanych w soboty. 5.Obiady objęte Zamówieniem, w zakresie opisanym w pkt 3.2 ppkt 1 i 2 SIWZ, powinny być skomponowane w następujących proporcjach: 1)4 x w tygodniu obiady mięsne, 2)1 x w tygodniu (piątek) obiad bezmięsny. 6.Obiady objęte Zamówieniem, w zakresie opisanym w pkt 3.2 ppkt 3, powinny być skomponowane w następujących proporcjach: 1)5 x w tygodniu obiady mięsne, 2)1 x w tygodniu (piątek) obiad bezmięsny. 7.Obiad powinien być przygotowany według zasad racjonalnego żywienia i składać się każdorazowo z dwóch (2) dań: 1)I dania - zupy z pieczywem, 2)II dania - wieloskładnikowego wraz z kompotem-napojem lub owocami. 8.Wykonawca zobowiązany jest do komponowania jadłospisów w sposób zapewniający zachowanie kaloryczności obiadów z zastrzeżeniem, że wartość kaloryczna obiadu powinna być zgodna z normami obiadowymi oraz uwzględniać rację pokarmową dla osób powyżej 40 roku życia, tj. ok. 1200 kcal, przy zachowaniu następującej gramatury zestawu obiadowego: 1)obiad mięsny: a)zupa - 0,5 l, b)pieczywo - 20 dkg, c)mięso - 15 dkg, d)ziemniaki - 30 dkg, e)surówka - 15 dkg, f)kompot - 200 ml (3 razy w tygodniu), g)napój - 200 ml (3 razy w tygodniu), h)owoc - w przypadku suchego prowiantu, 2)obiad bezmięsny: a)zupa - 0,5 l, b)pieczywo - 20 dkg, c)np. pierogi, naleśniki, krokiety lub inne potrawy bezmięsne - 30 dkg, d)kompot - 200 ml (3 razy w tygodniu), e)napój - 200 ml (3 razy w tygodniu) f)owoc - w przypadku suchego prowiantu 9.Gramatura opisana w pkt. 3.9 - obejmuje gramaturę obowiązującą w chwili wydania posiłku (waga gotowego-wydanego obiadu, w tym jego poszczególnych składników). 10.Przedmiot zamówienia nie obejmuje posiłków-obiadów regeneracyjnych w rozumieniu właściwych przepisów. 11.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania obiadów przygotowywanych ze świeżych produktów, zakazane jest wykorzystywanie do przygotowywania obiadów całości lub części produktów składających się na obiad z dnia poprzedniego, z dni poprzednich. 12.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu obiadów na następujących warunkach: 1)część obiadów, dostarczaną na warunkach określonych w pkt 3.2. ppkt 2 SIWZ w ilości ok. 60 obiadów dziennie - Wykonawca dostarcza w odpowiednich opakowaniach (np. termosach), dostosowanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - do przechowywania i transportu-przewozu - zabezpieczonych we własnym zakresie przez Wykonawcę, z uwzględnieniem następujących godzin dostarczenia obiadów i następujących adresów dostawy: a)ul. Robotnicza 15, Warszawa - godzina 11.30, ok. 30 obiadów dziennie, b)ul. Potrzebna 10, Warszawa - godzina 11.45, ok. 30 obiadów dziennie, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku; 2)część obiadów dostarczaną na warunkach określonych w pkt 3.2. ppkt 3 SIWZ - w ilości ok. 55 obiadów dziennie - Wykonawca dostarcza i wydaje wskazanym przez Zamawiającego osobom Uprawnionym - w stołówce Wykonawcy, w godz. 12:00 - 15:30 przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty; 3) część obiadów, dostarczaną na warunkach określonych w pkt 3.2. ppkt 3 SIWZ w ilości ok. 20 obiadów dziennie - zapakowaną do menażek zabezpieczonych we własnym zakresie przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że napój powinien być opakowany oddzielnie w zamykanym naczyniu jednorazowym, a pieczywo zapakowane w torebkę jednorazową, Wykonawca dostarcza i wydaje osobom upoważnionym do odbierania obiadów celem dostarczania ich do miejsca zamieszkania osób Uprawnionych do obiadów (podopiecznych Ośrodka) - w stołówce Wykonawcy przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty; Zamawiający wskazuje Wykonawcy osoby Uprawnione oraz osoby upoważnione do odbierania obiadów dla tych osób. 13.Obiady stanowiące przedmiot zamówienia powinny być zawsze gorące, smaczne, kaloryczne, zdrowe, urozmaicone oraz estetycznie podane. 14.Zamawiający przyjął, iż w okresie od 01.12.2014 r. do 30.11.2015 r. występuje: 1)253 dni robocze, w których obiady będą dostarczane przez Wykonawcę na warunkach określonych w pkt 3.2. ppkt 2 SIWZ od poniedziałku do piątku; 2)304 dni robocze, w których obiady będą dostarczane przez Wykonawcę na warunkach określonych w pkt 3.2. ppkt 3 SIWZ i wydawane w stołówce Wykonawcy od poniedziałku do soboty. 15.W celu realizacji Zamówienia w zakresie, o którym mowa w pkt 3.2 ppkt 3 SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do posiadania/dysponowania odpowiednio wyposażonym i spełniającym warunki sanitarno - higieniczne określone odrębnymi przepisami - lokalem-stołówką przystosowanym do wydawania posiłków dla co najmniej 55 osób, zlokalizowanym na terenie Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania tytułu prawnego do lokalu, o którym mowa wyżej. 16.Poza lokalem, o którym mowa w pkt 3.16 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania lokalem/pomieszczeniem dopuszczonym przez Państwową Inspekcję Sanitarną do użytkowania jako zakład produkcyjny służący do przygotowywania posiłków w zakresie zbiorowego żywienia, spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne określone odrębnymi przepisami. 17.W uzasadnionych przypadkach, wynikających z przyczyn organizacyjnych lub technicznych - Wykonawca zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego - do dostarczenia suchego prowiantu jako zamiennika za obiad, odpowiadającego kalorycznie i jakościowo warunkom stawianym obiadowi. Warunki dostarczenia suchego prowiantu uzgadniane są przez Zamawiającego telefonicznie. 18.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, do jego akceptacji, 6 - dniowego jadłospisu (w układzie odpowiednio od poniedziałku do piątku i od poniedziałku do soboty) - w terminie najpóźniej do 3 dni roboczych przed rozpoczęciem terminu realizacji tego jadłospisu. Realizacja jadłospisu następuje po akceptacji Zamawiającego, który weryfikuje jadłospis pod kątem jego zgodności z warunkami zamówienia. 19.Zamawiający dopuszcza możliwość powtarzania jadłospisu po 10 - ciu dniach z możliwością zamiany kolejności posiłków. 20.Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom. 21.Wykonawca zobowiązany jest do transportu obiadów w związku z realizacją Zamówienia - przy spełnieniu warunków określonych obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opswlochy.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach