Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE, ORGANIZACJA I OBSŁUGA LOGISTYCZNA TRZECH KONFERENCJI NAUKOWO-TECHNICZNYCH ORGANIZOWANYCH W RAMACH MICROWAVE AND RADAR WEEK MRW-2012

Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
  • Data zamieszczenia: 2011-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
    ul. Kaliskiego 2 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
    REGON: 01212290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE, ORGANIZACJA I OBSŁUGA LOGISTYCZNA TRZECH KONFERENCJI NAUKOWO-TECHNICZNYCH ORGANIZOWANYCH W RAMACH MICROWAVE AND RADAR WEEK MRW-2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i obsługa trzech konferencji naukowo-technicznych organizowanych w ramach Microwave and Radar Week MRW-2012. Wynajęcie sal konferencyjnych oraz innych pomieszczeń i powierzchni, w kształcie zbliżonym do prostokąta, bez przeszkód np. kolumny, uniemożliwiających kontakt wzrokowy, umożliwiających przeprowadzenie działań wyspecyfikowanych w załączniku nr 1, dla liczby osób określonych w punkcie B, wraz z odpowiednim wyposażeniem: obiekt o standardzie co najmniej hotelu 5-gwiazdkowego, położony w odległości nie większej niż 15 km od Dworca Centralnego posiadającym dogodne połączenie komunikacją miejską. Wykonawca, w salach i pomieszczeniach konferencyjnych zapewni ustawienie miejsc teatralne, klimatyzację, odpowiednie nagłośnienie (minimum 2 mikrofony w tym jeden bezprzewodowy), projektor multimedialny, ekran o wymiarach nie mniejszych niż 200cmx250cm), tablice typu flipchart, zaplecze sanitarne (oddzielnie dla kobiet i mężczyzn), personel do obsługi recepcji konferencji, rejestracji gości, dystrybucji materiałów konferencyjnych oraz szatnię z obsługą. Gotowość sal i urządzeń (ekran, rzutnik itp.) powinna być zgłoszona do organizatora na godzinę przed planowaną rejestracją gości lub na godzinę przed rozpoczęciem poszczególnych sesji. Sale oraz sanitariaty w trakcie trwania konferencji powinny być zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Gotowość sal konferencyjnych do przyjęcia uczestników konferencji na 30 min. przed rozpoczęciem poszczególnych sesji, sal i pomieszczeń technicznych wg ustaleń roboczych po podpisaniu umowy. Aranżacja sal (ustawienie stołów, krzeseł) powinna zostać przedstawiona w formie graficznej na 14 dni przed planowaną konferencją do akcpetacji Zamawiającego. Zamawiający w przeciągu 2 dni, zgłosi uwagi lub dokona akceptacji projektu. W przypadku braku akceptacji, Wykonawca dokona zmian w aranżacji do ponownego przedstawienia jej Zamawiającemu do akcpetacji. Sale konferencyjne, w których będa odbywać się sesje muszą znajdować się w zakresie jednej lokalizacji (obrębie jednego budynku), na parterze, pierwszym lub maksymalnie na drugim piętrze. Zamawiającey nie dopuszcza mozliwości przemieszczania się grup uczestników konferencji w ramach danej sesji pomiędzy budynkami znajdującymi się w różnych lokalizacjach. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia czasu trwania przerw technicznych pomiędzy posiedzeniami sesji plenarnych i specjalistycznych oraz ceremonii otwarcia (zamknięcia) i czasu przeznaczonego na posiłki. Ostatecznie zostanie on uzgodniony podczas kontaktów roboczych, po wyborze oferty na 60 dni przed terminem rozpoczęcia MRW-2012. Dodatkowo Wykonawca powinien udostępnić: 1). pomieszczenie o powierzchni nie mniejszej niż 50 m2 lub wydzielone miejsce (hol) o porównywalnej powierzchni do zawieszenia plakatów o formacie A1 (A0) lub roll-upów o wymiarach 100cmx200cm w liczbie ok. 50 szt. plakatów (roll-upów). 2). wydzielone pomieszczenia o powierzchni nie mniejszej niż 75 m2 lub duży hol o porównywalnej powierzchni na której będą umieszczone stoiska z ekspozycjami sponsorów i innych firm chcących zaprezentować swoje osiągnięcia w czasie trwania konferencji. 3). pomieszczenie techniczne o powierzchni nie mniejszej niż 20 m2 zamykane na klucz do przechowywania materiałów konferencyjnych, które powinno znajdować się na parterze budynku w bliskiej lokalizacji miejsca do rejestracji uczestników konferencji. 4). wydzielone miejsce w holu w bliskiej odległości od pomieszczenia wymienionego w pkt 3.) spełniającej rolę recepcji sekretariatu dla uczestników konferencji. W miejscu tym powinien być dostęp do sieci energetycznej (min. 4 gniazdka z uziemieniem) oraz Internetu przewodowego. 5). pomieszczenie techniczne o powierzchni nie mniejszej niż 20 m2 z które powinno znajdować się na parterze budynku w bliskiej lokalizacji miejsca do rejestracji służące jako szatnia dla uczestników konferencji. Wykonawca w celu rozreklamowania konferencji powinien zapewnić stelaże na tablice informacyjne: przed wejściem do budynku, w holu budynku, przed salami konferencyjnymi, w salach konferencyjnych, na których będą umieszczone materiały dostarczone przez Zamawiającego. Zakwaterowanie uczestników konferencji - 150 miejsc noclegowych (w tym 60 osób zakwaterowanych w pokojach 1 - osobowych o wyższym standardzie, 40 osób zakwaterowanych w pokojach jednoosobowych i 50 osób zakwaterowanych w pokojach 2-osobowych) z zastrzeżeniem zawartym w punkcie B. Zamawiający przyjmuje do wiadomości, że uczestnicy konferencji będą mogli być zakwaterowani w odległości nie większej niż 300 metrów niż miejsce organizowania konferencji. Każdy uczestnik konferencji wraz z noclegiem otrzyma śniadanie. Zamawiający informuje, że każdy z uczestników konferencji ponosi samodzielnie koszty zakwaterowania i wyżywienia (śniadanie). Zapewnienie parkingu dla Zamawiającego (min. 20 miejsc parkingowych) w garażu podziemnym gdzie będzie odbywała się konferencja lub w innym miejscu wskazanym przez organizatora, ale w odległości nie większej niż 200 m od miejsca organizacji konferencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach