Politechnika Warszawska Wydział Transportu ogłasza przetarg
- Adres: 00-662 Warszawa, ul. Koszykowa 75
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 234-73-11 , fax. 022 621-56-87
- Data zamieszczenia: 2013-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Transportu
ul. Koszykowa 75 75
00-662 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 234-73-11, fax. 022 621-56-87
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie, organizacja i obsługa Konferencji ECO-Mobilność. Postępowanie prowadzone pod nr 521/08/2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarsko gastronomiczna podczas konferencji naukowej, która odbędzie się w dniach od 23.09.2013 do 26.09.2013 r dla 76-95 osób w Rzeszowie lub okolicach. 2. Wymagania: 1) Wykonawca winien zapewnić Hotel położony na terenie Rzeszowa lub jego okolic (max. 30 km liczonych od granic miasta). Miejsce dobrze skomunikowane z miastem (łatwy dostęp do środków transportu publicznego w tym z lotniska). 2) Wykonawca winien zapewnić Noclegi dla uczestników konferencji naukowej i osób towarzyszących: minimum 36 pokoi jednoosobowych, a dla pozostałej liczby osób pokoje dwuosobowe. Zamawiający wymaga co najmniej 2 miejsc w pokojach dla niepełnosprawnych. 3) Pokoje, sale konferencyjne i część restauracyjna muszą znajdować się w jednym budynku lub w kompleksie budynków. Łóżka w pokojach dwuosobowych powinny być ustawione rozdzielnie. 4) Wymagania dotyczące wyposażenia wszystkich pokojów: bezpłatny Internet w pokojach (przewodowy lub bezprzewodowy), TV, telefon, biurko lub stolik z miejscem do pracy, minibarek (koszt uczestnika) 5) Wykonawca winien zapewnić dwu poziomową, wielofunkcyjną salę konferencyjną o charakterze reprezentacyjnym znajdującą się w jednym budynku, możliwość ekspozycji wyników projektu w sali (platforma/podest) o powierzchni min. 200 mkw i pojemności 150 osób; umożliwiająca wprowadzenie na salę samochodu elektrycznego średniej wielkości (samochód osobowy). Sala winna zapewnić możliwość jednoczesnego zorganizowania na jednym z poziomów sali części plakatowej konferencji z zachowaniem odpowiedniego komfortu akustycznego dla uczestników. 6) Ponadto Wykonawca winien zapewnić miejsce wystawowe eksponatów o dużym gabarycie na terenie należący do budynku lub w bezpośredniej bliskości sali konferencyjnej (kryta powierzchnia min. 80 mkw) z dostępem do elektryczności, wraz z wyposażeniem. 7) Wyposażenie każdej sali konferencyjnej (na obrady plenarne i sesyjne): projektor multimedialny, ekran, tablice flipchart dla części plakatowej konferencji, nagłośnienie, mikrofony bezprzewodowe, laptop, bezpłatny dostęp do Internetu bezprzewodowego 8) Wykonawca winiec zapewnić na terenie hotelu wolne miejsca na parkingu dla samochodów osobowych uczestników konferencji. 3. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pw.edu.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hotelarska, w tym: zapewnienie sal, cateringu oraz zakwaterowania części uczestników konferencji Zachodniopomorski Dzień Instrumentów Inżynierii Finansowej w Szczecinie, 26 października 2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup usług gastronomicznych, hotelarskich i konferencyjnych na potrzeby realizacji projektu: nr 10/NMF PL15/14 pn. Nowe wyzwania dla użytkowników SIS związane z wdrożeniem SIS II współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 w ramach Programu PL15., sprawa nr 165/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-22 - Organizacja wydarzeń na rzecz Ministerstwa Środowiska, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub poza jej granicami
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja spotkań w Gdańsku/Polska, w Szwecji oraz w Niemczech lub Danii w 2016 i 2017 roku dla WS PB
Dodano: 2016-07-07 - Zakup usługi gastronomicznej, hotelowej i konferencyjnej dla uczestników warsztatów nt. Postępowanie kwalifikacyjne do służby w Policji, sprawa nr 143/BF/16/EZ
Dodano: 2016-07-05 - Organizacja i obsługa VI-tej edycji Akademii Menedżera Zrównoważonego Rozwoju
Dodano: 2016-06-04 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG HOTELOWO-KONFERENCYJNYCH I GASTRONOMICZNYCH NA 1 (JEDNĄ) DWUDNIOWĄ KONFERENCJĘ, postępowanie znak: ZZP-145/16
Dodano: 2016-06-01 - Kompleksowa organizacja trzech dwudniowych spotkań wyjazdowych dla przedstawicieli IZ, IP i IW
Dodano: 2016-05-18 - organizacja i obsługa dwudniowego spotkania Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska - regionalne dyrekcje ochrony środowiska w celu szkolenia z centralnego rejestru form ochrony przyrody (CRFOP), systemów informacji przestrzennej (GIS), aktów prawnych dotyczących FOP oraz wytycznych w sprawie powoływania rezerwatów. Postępowanie nr 4/GDOŚ/2016
Dodano: 2016-04-29 - ORGANIZACJA 2 DWUDNIOWYCH KONFERENCJI/ SPOTKAŃ, CZĘŚĆ 1 - 2, postępowanie znak ZZP-141/16
Dodano: 2016-04-28